Företagssupport inom Telecom

Arbetsbeskrivning

Företagssupport
Jobbar du i dagsläget inom kundtjänst och känner att det är dags för nästa steg? Vi söker just nu positiva, ambitiösa och vågade personer som är ute efter en uppåtgående karriär inom företagssupport där man som medarbetare får stora möjligheter för utveckling inom företaget! Detta är en Business 2 Business roll, vilket innebär att man kommer ha ett stort ansvar och en nära kontakt med bolagets största företagskunder, vilket sätter krav på tidigare erfarenhet inom just kundtjänst.

Läge: Kista, strax norr om Stockholm

Omfattning: Heltid, fast schema vardagar kl.07:50-17:09

Start: 5 November

Som en del av denna företagssupport kommer du att hantera kundförvaltningen av företagskunder och drivs helt i egen regi. Kundförvaltning innebär att du ansvarar för att ge kunder administrativt stöd och support efter att tjänsten har levererats, det ingår alltså inget sälj i denna roll. Du kommer att ingå i ett engagerat team där ni tillsammans tar fram anpassade lösningar för varje enskilda kund. Din arbetsdag kommer att variera beroende på kundernas behov och funderingar men består till störst del av att besvara kundernas ärenden via mejl och telefon med fokus på support och rådgivning. Du kommer att arbeta i flera olika system samtidigt och se till att hjälpa kunder med sina ärenden från start till mål på bästa möjliga vis. Du kommer att representera företaget utåt och bär därför ett stort ansvar i varje samtal gällande kundnöjdhet.

På denna moderna och avslappnade arbetsplats erbjuds du stora möjligheter att bredda din kompetens med kontinuerlig uppföljning inom både teknik och personlig effektivitet. Här har man en öppen och ärlig kultur som uppmanar till idéer och förslag från alla medarbetare. Vid goda prestationer har man stora möjligheter för vidare utvecklande roller internt inom företaget.

- Krav:

• Tidigare erfarenhet av kundtjänst
• Lättlärd med olika system samt en god datavana
• Mycket goda kunskaper i svenska – tal oh skrift
• Goda kunskaper i engelska – tal och skrift
• Tillgänglig att starta 5 November
• Ingen semester/ledighet planerad under utbildningstiden (5-23 November)
För att lyckas i din roll ser vi att du är driven och motiveras av uppsatta mål. Du bör ha en god samarbetsförmåga och samtidigt trivas med att arbeta självständigt och kunna ta egna beslut.

Tjänsten introduceras med en obligatorisk utbildning som är tre veckor lång och fullt betald, detta för att du ska få dem bästa förutsättningarna i din nya roll. I utbildningen får du lära dig mer om behovsanalyser, kundrelationer samt en djupare inblick i de system som du kommer att använda dig av dagligen i ditt arbete.



Sista ansökningsdag: 2018-10-15, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdatum, ansök därför så snart som möjligt.

För frågor eller mer information: Johanna Niss | johanna.niss@randstad.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Martin Sjögren

Ninos Saado

Ragulan Tharmalingam, Ninos Saado, Elin Sandqvist

Linda Milve

Ellinor Hammar

Agneta Löfgren

Caroline Larsson

Martin Ogemar

Ellinor Hammar
073-0644786
Niclas Norenius Marander

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad Sweden Group AB ESKILSTUNA
  • 10 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 12 september 2018

Besöksadress

Kungsgatan 18, 63220 ESKILSTUNA
None

Postadress

Kungsgatan 18
ESKILSTUNA, 63220

Liknande jobb


Sommarjobba med Kundservice hos Power Hemelektronik

25 maj 2024

Kundservicehjälte till växande Power Hemelektronik

25 maj 2024