Förrådsgruppen söker en ny medarbetare

Förrådsgruppen söker en ny medarbetare

Arbetsbeskrivning

Verksamhetsområde anestesi, operation och intensivvård

Vi på anestesi, operation och intensivvård tar hand om patienter och familjer som står inför en avgörande stund. För vissa är vi det sista hoppet. För andra skapar vi en möjlighet till ett bättre liv. Oavsett om du jobbar på steriltekniska avdelningen, i någon av våra flygande verksamheter, på intensivvårdsavdelningen eller på operation så har du en avgörande roll i avgörande stunder. Välkommen med din ansökan för att bli en del av oss.

Vår verksamhet
Förrådsgruppen består idag av sex medarbetare och nu söker vi efter ytterligare förstärkning. Gruppen sköter den viktiga förrådshanteringen till våra operations-, och anestesi-avdelningar vilket innebär hantering av sterilförpackat engångsmaterial samt operationsmaterial för att kunna bedriva anestesi och operationsverksamhet på våra enheter inom An/Op. Då vi jobbar i vårdnära lokaler så är det viktigt att man som anställd följer de aktuella hygienrutiner och klädregler som finns.

Ditt uppdrag
Du kommer bland annat lägga beställningar, packa upp varor, hantera fakturor och lägga in nya artiklar i beställningsprogrammet. En annan stor del i detta arbete är att strukturera våra arbetssätt och söka nya effektivare lösningar. Kontakt med leverantörer förekommer också i arbetet.

Dina kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet från förråds- eller lagerarbete. Datorvana krävs då datorn och dess system är ett arbetsverktyg du använder dagligen. Dokumentera tydligt vana av förråds/lagerarbete samt de datasystem ni behärskar i ansökan, komplettera gärna med genomförda förbättrings/struktureringsarbeten ni deltagit i. Vana av arbete i renrum och erfarenhet av sjukvårdsprodukter är meriterande. Personlig lämplighet kommer vara avgörande.

Din kompetens
Du är mycket servicemedveten och gillar kundkontakter. Då arbetet innebär många olika kontakter, måste du vara socialt utåtriktad samt ha känsla för att ge god service. Du står med båda fötterna på jorden och har god samarbetsförmåga. Du trivs att arbeta i grupp men har likväl förmåga att ta eget ansvar och självständigt organisera det dagliga arbetet. Du är van att hantera många uppgifter på en gång och har ett eget driv.

Viktigt för denna tjänst är att du är positiv, noggrann, strukturerad, flexibel samt är en problemlösare. Vidare ser vi gärna att du gillar förbättringsarbete då vi ständigt strävar efter att hitta bättre lösningar på våra processer för att kunna effektivisera vår verksamhet. En god fysik är ett krav då arbetet innebär en del lyft och att gå långa sträckor.

Vi erbjuder
En tillsvidareanställning på heltid med tillträde enligt överenskommelse. Provanställning kan komma att tillämpas. Som anställd hos oss har du tillgång till ett välutrustat gym med generösa öppettider och en mängd olika träningsgrupper.

Hos oss får du förmåner som gör skillnad, läs om förmånerna här (https://regionuppsala.se/jobba-hos-oss/bli-var-nya-kollega/formaner/).

Vill du veta mer?
Biträdande avdelningschef Conny Spoong 018-617 33 63
Facklig kontaktperson kommunal nås via växel 018-611 00 00

Vill du jobba med oss?
Välkommen med din ansökan via länken nedan. Urval och intervjuer kan komma att ske löpande och tillsättning kan ske innan sista ansökningsdag.

Region Uppsala värdesätter de kvaliteter som jämn könsfördelning och mångfald tillför verksamheten. Vi ser därför gärna sökande av alla kön och med olika födelsebakgrund, funktionalitet och livserfarenhet.

Denna rekrytering sker helt genom Region Uppsalas försorg. Vi undanber oss därför telefonsamtal från rekryteringsföretag och annonsförsäljare.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Region Uppsala
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 oktober 2023
  • Ansök senast: 31 oktober 2023

Besöksadress

Primärvårdens ledningskontor Dragarbrunnsgatan 78
None

Postadress

Primärvården
Uppsala, 75185

Liknande jobb


Förrådsmedarbetare

Förrådsmedarbetare

16 maj 2024

Lagerarbetare

16 maj 2024

15 maj 2024