OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Söderberg & Partners är ett av Sveriges snabbast växande bolag inom finanssektorn.Vår målsättning är att bidra med råd och produkter som hela tiden gör att våra kunder ligger steget före, har kostnadseffektiva lösningar och kontroll på sina risker.Idag arbetar nära 500 medarbetare under varumärket Söderberg & Partners i Sverige.Söderberg & Partners söker en serviceinriktad administratör till våra trevliga kontor i Västerås eller Köping (placeringsort kan diskuteras).Arbetsuppgifterna består av att samla information och förbereda dokument inför rådgivarnas kundmöten, men kan även innebära rapportering samt allmän avtals- och kundadministration.Vi söker dig som har ca tre års erfarenhet av försäkringsadministration, arbetar självständigt, har ett utpräglat ordningssinne och är noga med detaljerna.Du kommer att arbeta både med administration kring SAK- och LIVförsäkringar.Kontoret i Västerås består av fem personer, varav två är administratörer.Köpingskontoret är ett mindre kontor och består idag av två personer, en rådgivare och en administratör.Det är en öppen, glad och familjär stämning och vi ser fram emot vår nya medarbetare!Vi ser gärna att du: - Har kunskap om pensioner och sak-försäkringar - Är mycket noggrann och strukturerad - Är självgående och gillar att ta ansvar för dina arbetsuppgifter - Har goda kunskaper i Office-paketet - Trivs att arbeta med människor, både internt och med kunder