Försäljningsassistent

Arbetsbeskrivning

Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT. Vi söker nu en försäljningsassistent för bemanning i Stockholm. Arbetsuppgifter: Fakturering - dagligen Orderregistrering - dagligen Avtalshantering - kvartal/månad (även leveransvis) Reklamationshantering/-statistik - dagligen/-månadsvis Korrigeringar - dagligen Kundbeställningar - vecko-/månadsvis Mycket kontakter med våra anläggningar och externa kunder via telefon och mail Kvalifikationer: 2-3 års erfarenhet av liknande arbete. Personliga egenskaper: Serviceinriktad, noggrann, ansvarstagande, kunna ta egna initiativ, positiv och social. Kunna arbeta i grupp och självständigt.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Office Partner AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 18 juni 2007
  • Ansök senast: 18 juli 2007

Liknande jobb

Pizzabagare

17 maj 2006

Byggnadsarbetare

22 maj 2006

Lärare i SO

22 maj 2006

Lärare Hkk åk 5-9

22 maj 2006