OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT. Vill du jobba som försäljningsassistent på ett[expansisvt företag mitt i centrala Stockholm mellan 2008-08-01 - 2008-09-30? då är du i så fall rätt för oss när vi söker dig som: *[Har förmågan att göra egna prioriteringar[och kan arbeta självständigt. * Har gymnasiekompetens och några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. * trivs med[kundrelationer samt har ett inbyggt servicetänk. För att du ska känna dig bekväm i denna roll behöver du ha goda kunskaper i engelska[och mycket goda kunskaper i svenska. [Du är såklart en van användare av Officepaketet. Har du tidigare kommit i kontakt med M3 är detta ett stort plus. Arbetsuppgifter: Fakturering Orderregistrering Avtalshantering Reklamationshantering Korrigeringar Kundbeställningar Mycket kundkontakt både via mail och telefon