Försäljningsassistent

Arbetsbeskrivning

Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT. Vi söker en försäljningsassistent till ett företag i city. 2008-08-01 till 2008-09-30 Arbetsuppgifter: Fakturering, orderregistrering, avtalshantering-kvartal/månadsvis, reklamationshantering/statistik, korrigeringar samt kundbeställningar. Mycket kontakter med företagets anläggningar och externa kunder via telefon och mail. Kvalifikationer: Goda datakunskaper. Personliga egenskaper: Du ska vara noggrann, positiv och ha lätt för att samarbeta. Bifoga ditt löneanspråk med ansökan! Vi går igenom ansökningar löpande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Office Partner AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 28 juli 2008
  • Ansök senast: 27 augusti 2008

Liknande jobb


Nyexaminerad ekonom med faktureringsansvar

30 mars 2020

24 augusti 2010

Ekonom

21 april 2010

Kredithandläggare till redovisningsbyrå

28 april 2010