Förvaltare

Förvaltare

Arbetsbeskrivning

Treklövern har medarbetare som är fantastiskt duktiga på att skapa bra relationer med våra kunder. Vi jobbar hela tiden efter vårt kundlöfte ” Vi vill få dig att längta hem”.
En av våra förvaltare kommer efter många år på Treklövern att lämna oss för nya utmaningar och vi söker därför en ny kollega till vårt gäng. Vi brinner för att få göra det där lilla extra för både kollegorna och kunderna. Vi letar såklart efter dig som delar det intresset!
Förvaltarrollen är en kvalificerad och mångsidig tjänst. Du arbetar ofta självständigt men är hela tiden i nära samarbete med oss andra i bolaget och dina arbetsuppgifter är integrerade i hela verksamheten. Vi är på en förändringsresa där vi ska förbättra och utveckla oss och du kommer att i högsta grad vara delaktig i den. Under de närmsta åren ska vi bland annat jobba med trygghet i våra bostadsområden och utveckla bra bostäder för äldre.
Din roll
Treklövern har två förvaltare, varav du kommer vara den ena och därmed ansvarig för kundrelationen med hälften av våra kunder. Ni jobbar tätt tillsammans men med eget ansvarsområde.
Ditt primära ansvarsområde är att vara kundernas kontaktperson i alla frågor som berör boendet.
Exempel på arbetsuppgifter är:
Hantera boendefrågor genom hembesök hos kunden
Hantera kundkommunikation och kundundersökningar
Besiktiga lägenheter inför och vid avflyttning
Bestämma och beställa underhållsåtgärder i lägenheterna
Hantera och sälja in lägenhetstillval
Hantera störningsärende
Arbeta med bostadssociala frågor
Arbeta med trygghets- och utvecklingsfrågor kring boendet

I rollen ingår att tillsammans med kollegorna bemanna Bobutiken och växeln.
Vår uthyrare ansvarar för uthyrningsprocessen med bland annat visningar och kontraktsskrivning. Ditt ansvar är också att vara backup vid behov. På sikt kommer vi troligen införa jour, men vi har det inte idag.
Vi behövs i stort och smått för våra kunder och vi upplever att vi kan göra stor skillnad i deras liv och sitt boende. Vi finns till hands att svara på alla typer av frågor.
Din profil
Du har gymnasieutbildning och gärna någon eftergymnasial utbildning samt flera års erfarenhet av arbete inom fastighetsbranschen och i nära kontakt med boendekunder. Du kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift. Om du kan flera språk är det meriterande.
Tjänsten kräver körkort och körvana. Du behöver ha god datorvana eftersom vi jobbar mycket med digitaliseringens möjligheter.
Som person gillar du och drivs av att förändra och utveckla både dig själv så väl som bolagets processer.
För att lyckas i ditt arbete behöver du tycka om att jobba i team och älska att hjälpa våra kunder. Det är viktigt för oss i det lilla bolaget, att du vill samarbeta och hjälpa till även utanför ditt ansvarsområde. Som person är du trygg, ärlig och har lätt för att kommunicera med människor.
Vi har en platt organisation och alla rapporterar direkt till VD. Tjänsten är heltid och tillsvidare.
Ansökan
Varmt välkommen med din ansökan genom att mejla CV och personligt brev till [email protected] senast den 8 maj 2020.
Vi jobbar löpande med rekryteringen och kommer därför bjuda in till intervjuer före sista ansökningsdag. Vid eventuella frågor, ring vår VD Ulrika Ericsson på 0435-12107.

Sammanfattning

Postadress

Storgatan 43
Klippan, 26432

Liknande jobb


Vi söker en BAB-handläggare/Projektledare

17 april 2020