OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Lernia Bemanning stärker kundernas konkurrenskraft genom effektiva bemanningslösningar.Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag, kvalitets- och miljöcertifierade och ingår i Lerniakoncernen. Lernia Bemanning i Göteborg söker en för längre uthyrningsuppdrag en fransktalande koordinator.I arbetsuppgifterna ingår att bevaka tilllgång och efterfrågan av material, att säkerställa leveranssäkerheten samt att kunna lösa eventuella problem som uppstår i kedjan från beställning till leverans.Det krävs ett affärsmässigt tankesätt samt ett diplomatiskt förhållningssätt.Arbetet innebär mycket kontakt med beställare, leverantörer och transportörer.Du behöver ha utbildning/erfarenhet inom transport/logistik samt vara van vid förhandlingar.Har du även erfarenhet av kundservice är detta ett plus.Du har en kommunikativ förmåga, har en hög servicenivå samt tycker det är spännande att arbeta med andra kulturer.För tjänsten krävs att du förutom svenska och engelska behärskar franska samt att du är en van datoranvändare. Som person är du orädd för nya arbetssätt och metoder, ansvarstagande, självgående och bra på analys och planering.Du gillar struktur och ordning och har ett diplomatiskt lösningsfokuserat förhållningssätt.Du trivs med att arbeta i team.