OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
3GNS är ett svenskt telekombolag som utvecklar och levererar lokala och globala tjänster inom mobiltelefoni med fokus på drift och underhåll av GSM- och 3G-systemet.3GNS har utvecklat sin relation med stora telekombolag och har idag långsiktiga samarbetsavtal med bland annat Nokia och Ericsson.Vi söker nu en person som ska vara teknisk expert på Front Office. Arbetsuppgifter .Hantering av kundklagomål (större och frekventa fel från kunden) .Överlämning av ärenden .Statistik (tappade samtal, video- och dataöverföring) .Olika åtgärder i systemet (t ex återstarta en site) Du kommer att arbeta i olika kundsystem som är specifika för kunden. Din profil Du ska ha erfarenhet av att arbeta med teknisk kundsupport inom telekom eller IT.Du ska också ha vana av Officepaketet och framför allt Excel.Arbetet innebär mycket kundkontakt, framför allt via telefon, och du bör vara utåtriktad och ha en hög social förmåga.Arbetet innebär också kontakt med andra personer i teamet och du måste därför vara duktig på att skapa nätverk.Arbetsuppgifterna kräver att du behärskar både svenska och engelska. Tillträde omgående.Tjänsten är dagtid.Genom att skicka in dina ansökningshandlingar godkänner du att 3GNS AB registrerar dina personliga uppgifter i ett datorbaserat register för att hantera rekryteringsprocessen.Intervjunoteringar och referenstagningar kan tillkomma.Behandlingen av personuppgifterna sker med stöd av 10 § personuppgiftslagen (PuL). Du har rätt att ta del av den personliga informationen som rör dig i enlighet med PuL.3GNS AB är också skyldiga att på din begäran rätta, blockera och utplåna uppgifter.Uppgifterna kan komma att sparas i upp till fem år.
Kontaktpersoner på detta företaget
Personalansvarig Linda Pietreanu
08-522 918 67
0738829000
Personalansvarig Linda Pietreanu
08-522 918 67