OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
3GNS är ett konsultföretag inom Telekombranschen som erbjuder tjänster och service inom Managed Services med fokus på 3G.Den största delen av verksamheten är idag inriktad mot Operation & Maintenance, både nationellt och internationellt.Telekombranschen växer och så gör även 3GNS och därför behöver vi nu förstärkning hos vår kund i Kista. Arbetsuppgifter Hantering av kundklagomål (större och frekventa fel från kunden) Statistik (tappade samtal, video- och dataöverföring) Olika åtgärder i systemet (t ex återstarta en site) Du kommer att arbeta i olika kundsystem som är specifika för kunden.Din profil Du ska ha vana av Officepaketet och framför allt Excel.Ett stort teknikintresse är en fördel, men det krävs ingen direkt erfarenhet.Arbetet innebär mycket kundkontakt, framför allt via telefon, och du bör vara utåtriktad och ha en hög social förmåga.Arbetet innebär också kontakt med andra personer i teamet och du måste därför vara duktig på att skapa nätverk. Du får gärna ha en högskoleutbildning, men det är inget krav.Arbetsuppgifterna kräver att du behärskar både svenska och engelska.Vi erbjuder dig ett spännande arbete med en ansvarsfull och självständig roll, i ett expanderande och dynamiskt företag med global verksamhet.Tjänsten är dagtid, 100% med tillsättning och start omgående.
Kontaktpersoner på detta företaget
Personalansvarig Linda Pietreanu
08-522 918 67
0738829000
Personalansvarig Linda Pietreanu
08-522 918 67