OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du den fundraiser / säljare vi söker
buy aid samarbetar med Barncancerfonden, ECPAT, MIN STORA DAG och Astrid Lindgrens barnsjukhus. Vi söker personal som vill ha ett jobb där de hjälper till att samla in pengar till dessa organisationer.
buy aid AB har funnits i Helsingborg sedan 1998. Sedan 1998 har vi lyckats donerat över 30 miljoner kronor till barn i nöd runt om i Sverige.
Jobbet är att sälja kontorsmaterial, kaffe, choklad m.m. av hög kvalitet till företag och näringsverksamheter i hela Sverige
buy aid skapar på detta sätt sociala förändringar och visar socialt ansvar genom försäljning av kontorsartiklar, och vi är stolta över att vi kan vara med och göra skillnad. Vill du bli en del av det och vara stolt varje dag du går hem från jobbet?
Våra affärsmässiga principer är raka: Vi säljer bara produkter som är framställda efter etiska principer. Vi försöker alltid donera mer än vad vi tjänar och 10 % av vår samlade nettoomsättning doneras till dessa organisationer som arbetar för bättre förhållanden för sjuka och sexuellt exploaterade barn.
Vi söker dig som:
Är en erfaren säljare som tycker om att prata i telefon. Är affärsorienterade och har ett stort driv av att tjäna pengar. Du skall vara målinriktad. Positiv och vara stresstålig. Varifrån i världen du kommer spelar ingen roll. Bara du behärskar svenska språket i både tal och skrift.
Dina arbetsuppgifter:
Försäljningen sker via telefon. Du kommer att kontakta både nya och befintliga kunder och sälja våra produkter. Du kommer att ingå i en dynamisk säljorganisation som har högt i tak och ett starkt samarbete.
Buy Aid är ett danskägt företag och totalt har vi 120 personer anställda på följande kontor i Danmark, Sverige, Finland, Holland, Belgien och Spanien.
Rekryteringen sker löpande efter ansökningar.
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
- Höga emotionella krav