Global Koordinator med industrierfarenhet

Arbetsbeskrivning

SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, bank & finans, administration, försäljning, kundservice, IT och Teknik, med placering i Göteborg, Stockholm och Malmö. Vår affärsidé är att tillgodose företagens behov av flexibel arbetskraft och samtidigt vara en naturlig partner vid rekryteringar.
Läs mer på www.sw.se och gilla oss på Facebook!


Till vår kund söker SW nu en Koordinator. Vår kund är ett stort internationellt bolag som sitter i centrala Göteborg. Urval och intervjuer kommer ske löpande då behovet är omgående så sök tjänsten redan idag!

Tjänstebeskrivning
Du kommer att arbeta med att koordinera vår kunds projekt och uppdrag ute hos kunderna som befinner sig runt om i världen. I den här rollen arbetar man främst mot industriföretag och viktigt är att ha en förståelse för hur arbetet går till i denna typ av verksamhet. Du kommer även sammanställa rapporter kring pågående projekt samt kontrollera och förbereda för fakturering.

Lämplig bakgrund 
Vi söker dig som är en vass koordinator som vill arbeta i en internationell miljö. Du har erfarenhet från industriföretag och har gärna viss ekonomierfarenhet eller -utbildning. Viktigt är att du har en förståelse för tekniska processer och hur arbetet går till i tillverkade företag.

Som person utåtriktad, orädd och har skinn på näsan. Du är van vid att arbeta i en föränderlig och dynamisk miljö där förutsättningarna kan ändras på kort varsel. Du trivs i en global kontext och utöver svenska behärskar du engelska i tal och skrift flytande, har du dessutom kunskaper i finska är detta meriterande.

Viktig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SW. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Tomas Bogren, 031-333 54 84.

Konsult hos SW
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med våra HR konsulter samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Känner vi våra kunders behov och våra kandidaters kompetens kommer vi att lyckas. Vi frågar därför vet vi.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jenny Larsson
+46 313335471
Jenny Larsson
+46 313335484
Niclas Borenstein
+46 313335483
Jasmin El Kachani
+46 31 333 54 81
Tomas Bogren
+46 31-333 54 84
Jasmin El Kachani
+46 031-333 54 81
Frida Johansson
+46 31-333 54 81
Frida Johansson
+46 313335481
Andrea Pohl
+46 766471603

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SW GBG Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Enl. ö.k
  • dagtid heltid
  • Publicerat: 18 juni 2015

Besöksadress

Kungsgatan 48A, Kungspassagen
None

Postadress

None
Stockholm, 10391

Liknande jobb


50% administrativ assistent

50% administrativ assistent

17 juni 2024