OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på 3 tror att livet blir roligare om man upplever det tillsammans med andra. Därför arbetar vi varje dag för att göra det enklare för våra 2 miljoner kunder att dela sina upplevelser, åsikter och känslor med andra. Vi är övertygade om att det är kulturen på 3 som är huvudingrediensen för vår framgång. Tack vare detta har vi utsetts till en av Sveriges bästa arbetsplatser. Varmt välkommen till 3.
Vilka är Devices?
Devices är en central del av 3 som ansvarar för de telefoner, surfplattor, routrar, tillbehör etc som vi säljer till våra kunder– men också för hela eftermarknadsprocessen och en lång rad tjänster som på ett eller annat sätt relaterar till hårdvara. Vi har en stor bredd av kompetens inom i vårt team som består av bland annat produktägare, testare, projektledare, administratörer och affärsutvecklare.
Nu söker vi dig som i en helt ny roll vill vara med och ansvara för- och kvalitetssäkra avdelningens kommunikation med andra interna avdelningar vid till exempel produkt- och kampanjlanseringar. Här får du möjligheten att vara med och skapa en roll som vi ser kommer ge oss stort värde i ut i våra köpkanaler.
Dina arbetsuppgifter
Rollen som Go to market coordinator innebär att man är den primära kontaktytan mot framförallt sälj- och servicekanalerna när det ska spridas information om exempelvis produkt- eller kampanjlanseringar. Ditt uppdrag är att säkerställa att rätt information når rätt kanal vid rätt tillfälle samt underhålla och utveckla våra interna informationsspridningsprocesser.
Du kommer främst arbeta med avdelningens produktägare men också ha ett nära samarbete med flera funktioner inom exempelvis marknads-, produkt- och CRM-avdelningen.
Vem tror vi att du är?
Som person är du organiserad och gillar ordning och reda. Du är kommunikativ, serviceinriktad och tycker om att ha många bollar i luften samtidigt. Kanske har du jobbat som informatör, administratör eller koordinator tidigare.
För att trivas i rollen tror vi att du är en engagerad och lösningsfokuserad "doer" som inte rädd för att skapa nya kontakter.
Vad kan vi erbjuda?
Vi som jobbar här trivs tillsammans. Vi försöker alltid att arbeta med korta beslutsvägar och att ha högt i tak, allt för att göra våra kunder nöjda. Vi erbjuder dig en kreativ arbetsmiljö som flertalet gånger blivit prisbelönt, bland annat på grund av att våra medarbetare trivs och ges utvecklingsmöjligheter. Detta är vi såklart mycket stolta över och vi hoppas att du vill bli en del av detta!
Passar ovanstående in på dig?
Varmt välkommen med din ansökan redan idag då vi löpande kallar till intervju. Har du frågor är du alltid välkommen att kontakta rekryterande chef Johan Lindahl på johan.lindahl@tre.se
*LI-PRIORITY
Kontaktpersoner på detta företaget
Petra Wigh
Niklas Fehrm
Anna Eriksson
Daniel Angvik
+46735226609
Johannes Boson
Emelie Linheden
Mattias Eriksson
+46735 43 87 70
Martin Adolfsson
Maria Enocksson
Dick Sannehag