OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Verksamhetsbeskrivning
Hyresgästföreningen är hyresgästernas intresseorganisation och har mer än en halv miljon medlemmar. Vår idé är att värna om medlemmarnas intressen genom stöd, enskilt eller kollektivt, när hyran och avgifter ska fastställas och i övriga relationer till hyresvärden. Vi bildar också opinion på olika nivåer för allas rätt till en god bostad till rimlig kostnad och verkar för att hyresgäster garanteras ett boende med trygghet, inflytande och gemenskap. Hyresgästföreningen är indelad i tio regioner, och Region Mitt som består av Dalarna, Sörmland, Värmland och Örebro har ca 64 000 medlemmar och ett 100-tal anställda.
Arbetsuppgifter :
Kontakta medlemmar via telefon i frågor som rör medlemskapet
Kontakta hyresgäster som anmält intresse för medlemskap eller som vill veta mer om Hyresgästföreningen
Registrera nya medlemmar och registervård
Kontakta medlemmar för medlemsvårdande samtal
Arbetstiden är förlagd framför allt till eftermiddagar och kvällar.
Beskrivning av kvalifikationer:
Gymnasieutbildning från handels- och administrationsprogrammet eller liknande
Minst 1 års erfarenhet från arbete med telefonförsäljning
Mål- och resultatinriktad
Goda kunskaper i Office-paketet
Ordningsam och serviceinriktad
Dela Hyresgästföreningens värderingar