Handläggare för avtalshantering till internationellt bolag!

Handläggare för avtalshantering till internationellt bolag!

Arbetsbeskrivning

I denna roll blir du en del av en öppen och dynamisk arbetsplats där professionell och personlig utveckling står högt på agendan. Med arbetsplats i centrala Umeå kommer du att ha en spindeln-i-nätet-roll och leverera service till både externa samarbetspartners och interna kunder. Vill du jobba med avtalshantering på ett stort bolag inom finans med möjlighet att växa? Läs mer och ansök redan idag då vi går igenom ansökningar löpande!

OM TJÄNSTEN
Vi söker nu för vår kunds räkning en handläggare inom avtalshantering till centrala Umeå. Tjänsten är med start augusti och fram till sista juli 2023. Vid ett gott samarbete finns möjlighet till förlängning/ fast anställning.

Du kommer att vara anställd av oss på Academic Work och arbeta som konsult ute hos vår kund.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
I rollen som handläggare inom avtalshantering kan arbetsuppgifter vara att:


* Hantera och kontrollera inkommande avtalsdokumentationer
* Arbeta med ärendehantering via mail och telefon
* Arbeta med service och support gentemot interna avdelningar och externa samarbetspartners


VI SÖKER DIG SOM
- Har en avslutad gymnasieutbildning samt grundläggande ekonomisk kunskap
- Har erfarenhet av administrativt arbete, kund- och/eller leverantörsreskontra
- Har erfarenhet av kundservice
- Har god vana av att arbeta i flera datasystem
- Kan obehindrat kommunicera på svenska och engelska i både tal och skrift, detta då det används dagligen i arbetet

Meriterande om du har erfarenhet från arbete inom bank/finans.

Som person är du:


* Problemlösande
* Flexibel
* Serviceinriktad


Övrig information


* Start: Augusti
* Omfattning: Heltid, 08-17
* Placering: Umeå


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 maj 2022
  • Ansök senast: 13 juni 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Projektkoordinator kompetensförsörjning, Socialförvaltningen centrum

Projektkoordinator kompetensförsörjning, Socialförvaltningen centrum

14 juni 2024

14 juni 2024