Handläggare på deltid

Handläggare på deltid

Arbetsbeskrivning

Nu ges möjlighet för dig att ta dig an en långsiktig administrativ och kundnära deltidsroll vid sidan av dina eftergymnasiala studier. Läs mer nedan och välkommen in med din ansökan idag, då start är omgående!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för vår kunds räkning Handläggare. Uppdraget är på deltid där du arbetar ca 10 h i veckan och sträcker sig långsiktigt vid sidan av din studietid. Arbetstiderna är på kvällar under vardagar samt lördag och söndagar. Upplägget inleds med en utbildningsdag på plats hos vår kund och är därefter flexibelt där du ges möjlighet att arbeta hemifrån.

Vi erbjuder
- En bred och utvecklande roll där du får ta ansvar för hela affärsflödet, från granskning av dokument till betalning
- Möjlighet till personlig utveckling inom administration och finans
- Ett samarbete med en heltidare som alltid finns till hands för stöd och vägledning
- Ett team där service och noggrannhet är i fokus

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter

Vår kund är en väletablerad aktör som arbetar med bilhandlare och låneförmedling. Bilhandlare hör av sig för att få hjälp med finansiering där du erbjuder lösningar genom att hantera låneansökningar och betalningar. Vi är nu på jakt efter dig som vill vara med och bidra till vår kunds affärsflöde och säkerställa kundnöjdhet.

Som Handläggare kommer du att granska och godkänna betalningar för bilhandlare som ansöker om finansiering. Tjänsten innefattar såväl administrativa som kundnära uppgifter. Du kommer att arbeta nära en erfaren kollega på heltid som har all kundkontakt och tillsammans ser ni till att betalningar sker utan problem. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att inkludera:


* Granskning av fakturor, köpeavtal och lösenofferter
* Säkerställa att betalningar görs till rätt belopp, på rätt konto och vid rätt tidpunkt
* Assistera vid utbetalningar och kontrollera att allt stämmer innan betalningarna går iväg


VI SÖKER DIG SOM
- Studerar på eftergymnasial nivå och har minst 1,5 år kvar av dina studier
- Har mycket goda kunskaper i svenska, i såväl tal som skrift, då det används i det dagliga arbetet
- Trivs i en administrativ och serviceinriktad roll
- Kan vara på plats hos vår kund på Södermalm för inledande utbildningsdag

För denna tjänst värderar vi dina personliga egenskaper högt och söker dig som är:
- Noggrann
- Ansvarstagande
- Serviceinriktad

Övrig information:
- Start: Omgående
- Omfattning: Deltid, ca 10 h/v
- Uppdrag: Långsiktigt vid sidan av dina studier
- Arbetstider: Vardagar kl. 17:00-20:00, lördagar kl. 10:00-18:00 och söndagar kl. 11:00-15:00
- Placering: Södermalm / Remote

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 februari 2025
  • Ansök senast: 8 mars 2025

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb

Administrativ arbetsuppgifter

23 augusti 2010

Administrativ handläggare

24 augusti 2010

Avdelningsassistent

24 augusti 2010

Administrativ assistent

24 augusti 2010