Handläggare Ref nr 306

Arbetsbeskrivning

vid bygg- och miljökontoret, bostadsanpassning vikariat perioden 2008-01-21--2009-02-28 Bostadsanpassningsenheten handlägger kommuninvånares ansökningar om handikappanpassningar i egna hem.I vår verksamhet ingår bland annat projektering, ritningskonstruktion, beslutsfattning, besiktning och administration.Arbetsuppgifter: Som handläggare ska du fatta beslut om anpassningar av bostad, skriva beslutsförslag till kommunstyrelsen angående ärenden som överstiger delegationsramen, ta fram ekonomiska rapporter avseende verksamhetens budget, handlägga överklaganden samt viss administration. Kvalifikationer: Leg arbetsterapeutexamen och goda kunskaper i bostadsanpassning.God förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift, att samarbeta och vara flexibel.Datorvana.Välkommen med ansökan ifylld med referensnummer och meritförteckning till Skellefteå kommun, Kommunledningskontoret, Personalavdelningen, 931 85 Skellefteå.

Kontaktpersoner på detta företaget

Hans Andersson, förvaltningschef
0910-73 50 00
Lena Andersson, Lönechef
0910-73 50 00
Gun Ågren, Vision
0910-73 50 00
Chef personalsupport Birgitta Holmström
0910 - 73 50 00
Enhetschef Anna Cohen Wikström
0910-73 50 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Skellefteå kommun
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 23 november 2007
  • Ansök senast: 6 december 2007

Besöksadress

Trädgårdsgatan 6
None

Postadress

Skellefteå kommun
Skellefteå, 93185

Liknande jobb


Arbetsterapeut till projekt - Steg till Arbete!

Arbetsterapeut till projekt - Steg till Arbete!

17 juni 2024

13 juni 2024

Arbetsterapeut

Arbetsterapeut

13 juni 2024