Handläggare till elstöd

Handläggare till elstöd

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare arbetet som handläggare och vill arbeta på en myndighet? Ta chansen att arbeta med ett samhällsnyttigt uppdrag.

Om uppdraget

Vi söker nu flertalet handläggare till vår kund i Lund som är en stor myndighet.
Uppdraget startar den 15 maj och kommer sedan pågå till 29 december 2023. Under anställningens gång är anställningsgraden på 100% och arbetet genomförs under kontorstid med viss flexibilitet i kundens lokaler. Uppdraget inleds med en introduktion.

Inför starten krävs det en godkänd säkerhetsintervju, därmed kan vi inte ta in underkonsulter. Lönesättningen för den här tjänsten baseras på kravprofilen.

Dina arbetsuppgifter

Då vår kund fått ett stort behov av konsulter som ska hjälpa med handläggning och beslutsfattande avseende elstöd för företag söker vi nu efter flera handläggare. Arbetet är omfattande och kommer innebära hantering av stora mängder ärenden där du självständigt fattar beslut utifrån riktlinjer och praxis. Detta innebär att du kommer utreda, granska och analysera underlag för att ta beslut om rätten till elstöd.

Dina kvalifikationer

Rollen kräver en förmåga att snabbt sätta sig in i nya arbetsuppgifter och känna sig trygg i att arbeta självständigt.

- Godkänd och avklarad högskoleutbildning (180hp), helst inom ekonomi eller juridik
- Ett års arbetslivserfarenhet från liknande arbete dvs. handläggning och beslutsfattning inom ekonomi eller juridik.
- God systemförståelse
- Goda kunskaper i MS-office-paketet
- Flytande i svenska i såväl tal som skrift


Meriterande

- Högskoleutbildning inom ekonomi eller juridik
- Tidigare erfarenhet av handläggning på myndighet


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Viktig information

Som ett led i vårt arbete mot en så rättvis och fördomsfri rekryteringsprocess har vi i denna process valt att samarbete med Hubert.ai

Efter ansökan kommer du att bjudas in till in en chatt-baserad intervju med vår virtuella rekryteringsassistent Hubert.

Genomför den gärna så fort du har möjlighet. Intervjun tar cirka 15-20 min att genomföra.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Kajsa Hessel kajsa.hessel@bemannia.se.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08 122 00 464

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 maj 2023
  • Ansök senast: 14 maj 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Servicekoordinator - Scanjet i Sjöbo

30 november 2023

Administrativ koordinator

Administrativ koordinator

15 december 2023

Lotsplanerare, Gävle

Lotsplanerare, Gävle

13 december 2023