Handläggare till myndighet med placering i Solna

Handläggare till myndighet med placering i Solna

Arbetsbeskrivning

Har du högskoleutbildning eller liknande och arbetat som handläggare? Varmt välkommen att söka denna tjänst!

Om uppdraget

Tjänsten är på heltid med start omgående till 2024-06-30 med chans till förlängning. Arbetet sker på myndighetens kontor i Solna med möjlighet till distansarbete.

Dina arbetsuppgifter

Du kommer arbeta på avdelningen för verksamhetsstyrning och funktionen för affärsplanering. Arbetsuppgifterna består främst i att stödja chefer i att avropa och administrera avrop, optionsförlängningar samt tilläggsavtal på alla de avtal som finns att tillgå inom IKT.

Exempel på dina arbetsuppgifter:

- Administration av konsultavrop så som att hantera beställningar inom myndighetens beställningssystem
- Handlägga behörigheter för konsulter och nyanställda
- Handlägga beställningar för utrustning och resurser


Dina kvalifikationer

- Högskoleutbildning eller likvärdig utbildning inom aktuellt område
- Minst sex (6) månaders arbetslivserfarenhet från liknande arbete
- Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
- Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift
- Tidigare arbetat med administrativa uppgifter på en större organisation


För denna tjänst söker vi dig som är serviceinriktad och noggrann.



Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 21 december

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Jimmy Rosén, jimmy.rosen@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 073 422 77 00

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 december 2023
  • Ansök senast: 21 december 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Servicekoordinator - Scanjet i Sjöbo

30 november 2023

Administrativ koordinator

Administrativ koordinator

15 december 2023

Lotsplanerare, Gävle

Lotsplanerare, Gävle

13 december 2023

Administratör sökes till Trafikverket i Göteborg!

Administratör sökes till Trafikverket i Göteborg!

12 december 2023