Handläggare till svensk myndighet!

Handläggare till svensk myndighet!

Arbetsbeskrivning

Är du intresserad av att arbeta på ett av landets största myndigheter och har ett administrativt intresse? Då kan du vara helt rätt person för denna tjänst. Vi söker just nu handläggare till Försäkringskassan som ska vara med och hantera ärenden gällande regeringens beslut om elstödet. Uppdraget omfattas av kontakt med privatpersoner och partners gällande specifika frågor om elstödet, utöver det tillkommer administrativa arbetsuppgifter inom avdelningen. Tjänsten är ett konsultuppdrag på 6 månader med start 1 mars. Förutsett att alla parter är nöjda med samarbetet finns chans till förlängning. Vi arbetar med löpande urval så tveka inte med att skicka din ansökan redan idag!

OM TJÄNSTEN
Försäkringskassan är en stor myndighet som är etablerad runt om i landet med flera tusen anställda. Uppdraget gäller Försäkringskassans avdelning GF Kundmöte som till största del omfattar handläggning, telefoni och epost. Avdelningen bemöter dagligen inkommna samtal från privatpersoner och parners specifika frågor gällande elstödet. Samtalen inkommer på svenska, engelska och andra språk. Därav är varje samtal ett unikt samtal och behöver behandlas och bemötas utifrån sitt specifika behov.

För att du ska få goda förutsättningar för arbetsuppgifterna erbjuds en introduktionsutbildning hos Försäkringskassan, därmed startar uppdraget med den gemensamma introduktionsutbildningen. Du som konsult kommer att få vägledning och stöttning av handledare inför eventuella frågor som kan uppkomma under samtalens gång.

Du erbjuds


* Spännande och utvecklande arbestuppgifter på en av landets största myndigheter
* Möjlighet till utveckling i din yrkesroll men också i din roll som person


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Ta emot och hanterna inkommande samtal från privatpersoner eller partners gällande specifika frågor om elstödet
- Arbeta med administrativa arbetsuppgifter inom telefoni, epost och handläggning

VI SÖKER DIG SOM
- Har en avslutad gymnasieutbildning eller erfarenhet/kvalifikationer som anses likvärdiga
- Har minst 1 års erfarenhet av att ha arbetat i telefoni eller med kundbemötande och har en fingertoppskänsla för kundservice
- Har god datorvana
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska

Vi söker dig som är


* Serviceinriktad
* Kvalitetsmedveten
* Resultatinriktad
* Kommunikativ


Övrig information


* Start: 1 mars
* Omfattning: Heltid med arbetstider 08.00-16.30
* Placering: Åmål


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 februari 2023
  • Ansök senast: 3 mars 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb