Handläggare till Team Billing & CRM

Arbetsbeskrivning

PayEx Group är en av nordens främsta experter på betalningar. Det har vi blivit tack vare vårt breda produktutbud, vår gedigna kunskap och kompetens. Vi är en privatägd koncern som startades 1972 med cirka femhundra medarbetare i fyra länder. Våra värderingar är service, ärlighet, kunskap och innovation. Vi ligger i ständig framkant med utveckling av innovativa produkter och tjänster till nytta för våra kunder. Det är därför vi behåller vår plats som experter inom betalningar på alla plattformar, oavsett om det rör sig om fysisk butik eller digital handel.

Vi hjälper dagligen våra kunder med alla typer av tjänster inom rating, billing, fakturering, reskontrahantering, inkasso- och kredithantering.
Genom att göra det vi är bäst på frigör vi tid för våra kunder så de kan göra det de är bäst på!


Är du intresserad av en utmanande roll som handläggare med stort kundfokus? Drivs du av att arbeta i grupp där ni tillsammans arbetar mot gemensamma mål för att skapa den bästa leveransen för våra kunder?

Då kan detta vara rollen för dig! Vi söker handläggare till ett team på PayEx som hanterar några av våra största kunder.

Om teamet – Vårt uppdrag

Teamet består av 13 medarbetare fördelat på två handläggargrupper, specialistroller och en Team Manager. Vårt uppdrag är att leverera tjänsterna Billing & CRM, däribland hela faktureringsflödet för våra kunder inom teamet. Vi strävar efter att hela tiden utveckla och förbättra våra arbetssätt och tjänster tillsammans med våra kunder.

Vad kan vi erbjuda dig

Vi erbjuder dig goda möjligheter att utvecklas professionellt inom finansbranschen och i ett team med högt till tak. För oss är det extra viktigt att kunna balansera arbete och fritid. Vi drivs av att leverera kvalitativa tjänster samtidigt som vi har roligt tillsammans.

Som ett teknik- och kunskapsdrivet företag finns det alltid möjligheter att lära sig något nytt. Kompetensbildning och utveckling speciellt inom teamet och enheten är något vi fokuserar på. Inom PayEx är karriärvägarna breda och det ges goda möjligheter för den som vill att engagera sig i initiativ utanför enheten.

Din roll

Du är kundens första kontakt i den dagliga produktionen och sköter faktureringar samt debiteringar Arbetet innebär att ansvara för faktureringsprocessen för teamets kunder, reskontra, debitering och statistik. Du arbetar tätt tillsammans med kollegor i arbetsgruppen och i nära kontakt med våra Service Managers på PayEx kring avtal, affärsmässiga strategier, och leverans av kundernas tjänster Du driver utvecklings- och förbättringsarbetet relaterat till kunderna och säkerställer att vi upprätthåller avtalad SLA I rollen ingår det att hantera inkommande kundärenden via telefon och mail Arbetet innebär att ansvara för att arbetsdokumentationer är aktuella och uppdaterade Vid behov deltar och bidrar du till utvecklingsprojekt och uppdrag inom avdelningen
Din kompetens

Vi ser att du har en god förståelse för, och bör ha erfarenhet av att arbeta med långsiktiga affärsrelationer, leverantörssamarbeten eller service via telefon Du har förmågan att koordinera, strukturera, prioritera ditt arbete i en rörlig arbetsmiljö, viket också ställer krav på flexibilitet samt förmågan att ta egna initiativ Sökande kan hantera affärsmässiga relationer och drivs av ett starkt kundfokus och kvalitetstänk. Hög social kompetens och förmågan att kommunicera tydligt både skriftligt och muntligt på svenska är därför nödvändigt Sökande har mycket god samarbetsförmåga och en hög grad av integritet Vi är ett entreprenörsbolag och därför är det viktigt att du gillar högt tempo i en omväxlande miljö med tidvis snabba förändringar Du har god förmåga att kommunicera både skriftligt och muntligt på svenska och engelska Du står för och arbetar utefter våra värderingar; Service, Innovation, Knowledge och Honesty
Meriterande

Examen i relevant utbildning på universitet eller högskola Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
Du är en driven person som vill ge det lilla extra och förstår vikten av att ge kvalitativ service till kunder. Du trivs att arbeta med problemlösning och upplever glädje i att ge ett professionellt och trevligt bemötande i alla lägen. Du är en lagspelare som tycker om att arbeta tätt tillsammans med övriga kollegor i arbetsgruppen och ni stöttar varandra i arbetet.

Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Ansökan

Du som ser möjligheterna och trivs i ett företag med entreprenörsanda är välkommen med din ansökan, som vi behandlar konfidentiellt. Tjänsten kommer att tillsättas enligt överenskommelse. Sista ansökningsdag är 2016-11-13.

Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringkanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför vänligt men bestämt alla samtal om annonserings- och rekryteringshjälp.

Kontaktpersoner på detta företaget

Mikael Lavér
+46 498-201505
Maria Eliadis
+46 498-202901
Ola Edman
+46 498-20 97 71
Sara Wemnell
+46 72-570 99 67
Dan Rådström
+46 498-20 21 52
Lars Hansson
+46 498-20 23 87
Maria Winarve
+46 498 20 23 02
Mattias Stenström
+46 498209730, +46 702873099
Unionens företrädare Katarina Rosdahl
+46 498-202323
Ola Bröms
+46 498-20 29 53

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PayEx Sverige AB Visby
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enl.ök
  • Heltid Tillsvidare som föregås av 6 månaders provanställning
  • Publicerat: 20 oktober 2016

Besöksadress

S:t Hansplan 1
None

Postadress

S:t Hansplan 1
Visby, 62188

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024