Handläggare till Telge Energi i Södertälje med start omgående!

Handläggare till Telge Energi i Södertälje med start omgående!

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig med erfarenhet av att arbeta med administrativa uppgifter inom ekonomiavdelningen och som trivs med varierande arbetsuppgifter i en roll där det krävs engagemang, självständighet och noggrannhet för ett lyckat resultat!

Uppdraget startar omgående och sträcker sig till september med chans till förlängning!

Om Telge Energi

Telge Energi är elbolaget som går mot strömmen och som alltid har utmanat branschen. Först sänkte vi priserna, sen kämpade vi mot kolkraften. Nu tar vi nästa kliv i att göra det enkelt för människor och företag att agera hållbart. Därför säljer vi el från förnybara källor och vi driver dessutom flera initiativ utanför vår kärnaffär såsom barnens egna klimatpris, Childrens Climate Prize, som gynnar båda nutida och framtida generationer. Vi arbetar agilt i ett öppet kontorslandskap med närhet till alla avdelningar. Det är enkelt för att tala med varandra och vi ger feedback för att nå bästa möjliga resultat. Vi trivs väldigt bra ihop och har tid till att skratta med varandra samtidigt som vi fokuserar för affärens bästa. Vårt långsiktiga fokus är alltid försäljning & kundnöjdhet.
Läs mer på www.telgeenergi.se

Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av att:

- Hantera inkasso och reskontrarelaterade ärenden som kommer in via mejl, webportal och CRM
- Avbetalningsplaner
- Hantera dödsbon
- Läsa in dagens betalningar
- Hantera inbetalningar från inkassobolag samt avrapportera betalningar.
- Hantera fellistor
- Placera restbelopp, hantera delbetalningar, hantera felaktigheter enligt rutin för manuella avslut.


Vem vi söker

Vi söker dig med erfarenhet av att arbeta med administrativa uppgifter inom ekonomiavdelningen och som trivs med varierande arbetsuppgifter i en roll där det krävs engagemang, självständighet och noggrannhet för ett lyckat resultat! Du tycker om att lära dig nya saker och har ambition att utvecklas inom ekonomi. Du är också strukturerad och kan varva olika arbetsuppgifter utan problem. Tidigare arbete inom kundreskontra eller inkassobolag är meriterande

Praktisk information:

Omfattning: Heltid, 38 h /vecka
Start: Omgående till september med stor chans till förlänging
Arbetstider: Måndag - torsdag 08.00-17.00 Fredag 8-15
Plats: Södertälje, Möjlighet till distansarbete finns.

I den här rekryteringsprocessen samarbetar Telge Energi med Ivy Talents. Frågor gällande tjänsten är välkomna till ansvarig rekryterare Emil på emil@ivytalents.se. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten ämnas tillsättas omgående. Visa därför ditt intresse redan idag för att inte missa chansen att bli rekryterad till denna spännande roll!

Kontaktpersoner på detta företaget

Julia Olsson

Emil Dreca
+46738795858
Julia Olsson
0707597666
Sofia Balazsi

Julia Ronge
0707597666

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ivy Talents
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 april 2022
  • Ansök senast: 22 september 2022

Besöksadress

SANKT ERIKSGATAN 117 , Stockholm
None

Postadress

SANKT ERIKSGATAN 117
Stockholm, 11343

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024