Handläggare till vår kund i Södertälje!

Handläggare till vår kund i Södertälje!

Arbetsbeskrivning

Är du strukturerad, noggrann och drivs och stimuleras av administrativa arbetsuppgifter? Se hit!

Just nu har du möjligheten att bli en del av en stor kund där du kommer ha en viktig roll med varierande och utvecklande arbetsuppgifter. Sök nedan!

Om tjänsten
Vi söker för kunds räkning en handläggare till ett konsultuppdrag i Södertälje. Arbetet är på heltid och du arbetar måndag – fredag kl. 08.00-16.45. Du blir anställd som konsult via oss på Poolia men arbetar på plats hos kund. Start för uppdraget är omgående. Uppdraget förväntas pågå i 6 månader med möjlighet till förlängning eller överrekrytering.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Som handläggare är man ett viktigt stöd för avlastning av frågor. Du kommer att supportera via telefon och mejl med bl.a kilometerrapportering, bruttolöneavdrag och förmånsvärden. Man kommer även att beställa drivmedelskort och ta fram rekvistioner. Utöver detta kommer man att räkna på kostnadskalkyler och vid behov stötta olika arbetsgrupper i specifika ärenden.

Mer information om kunden och arbetsuppgifter får du längre fram i rekryteringsprocessen.

Vem är du?
Kvalifikationer för efterfrågad tjänst:

• Har en avslutad gymnasieutbildning
• Har goda kunskaper i Excel
• Har tidigare erfarenhet av kundservice
• Har flytande kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska, i både tal och skrift

Det är meriterande om du har tidigare handläggningserfarenhet och erfarenhet av biladministration eller bilfinansiering.

För att lyckas i rollen behöver du vara strukturerad, ha god samarbetsförmåga och vara serviceinriktad. Vi söker sig som är van att planera och disponera din tid effektivt och som trivs lika bra med att driva sitt eget arbete framåt som att arbeta i en arbetsgrupp med teambaserat arbetssätt. Du har vana av att jobba mot mål, levererar med hög kvalité och är noggrann i ditt sätt att hantera information och samtidigt kan vara effektiv och serviceinriktad i din kommunikation med kunder.

Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.


Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 maj 2023
  • Ansök senast: 17 maj 2023

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Projektadministratör

Projektadministratör

17 maj 2024

Erfarenhet av administration? Möjligheten för dig!

Erfarenhet av administration? Möjligheten för dig!

16 maj 2024