OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Xzakt Kundrelation är ett modernt och snabbväxande företag som aktivt hjälper våra uppdragsgivare att utveckla sina kundrelationer.Vi ger service och support via samtal och andra media.Våra kunder finns över hela Sverige.Vi är till nytta för bl.a. McDonald's, Com Hem, Investor, Arlanda Express, Dagens Industri och en mängd andra intressanta företag.Xzakt startade operativ verksamhet under oktober 2000, är vinstgivande och räknar med en omsättning på 80 MSEK under innevarande år.Vi använder en mycket avancerad teknikplattform för att kunna erbjuda våra kunder de mest komplexa tjänster.Xzakt siktar mot att omsätta ca 300 MSEK inom några år och dit kan vi bara komma med hjälp av kompetenta, utvecklingsbara och motiverade medarbetare.Vi har f.n. produktion i Skellefteå med ca 160 anställda och ett marknadskontor i Stockholm.Vi tar nu nästa steg i vår expansion genom att etablera ytterligare en produktionsverksamhet.Vår nya satsning kommer att ske i Gävle och vi söker nu ett flertal handläggare/säljare. Handläggaren/säljarens profil: Du är serviceinriktad och har stor förståelse för att både kvalite och effektivitet skapar nöjda kunder.Du är engagerad, ansvarstagande och tycker om att kommunicera med andra.Vi förutsätter att Du har lätt för att samarbeta med andra och har en positiv inställning och tycker om att arbeta mot fastställda mål. Arbetsuppgifter: Som handläggare/säljare kommer Du att få en gedigen utbildning inom både kundservice, sälj och support och inom flera kompetensområden.Idag arbetar vi i uppdrag med varierande inriktning inom: IT, Finans, Media, Sälj och Växel.Du kommer att arbeta mot olika uppdragsgivare vilket kräver flexibilitet och skapar stor variation.Idag arbetar vi med telefon, e-post och Internet som redskap.Till Din hjälp används de senaste datoriserade verktygen för att hålla ordning på ärenden och processer.Grundkrav Datorvana Nyfikenhet och förmåga att tillgodogöra sig ny kunskap Gymnasie- eller motsvarande utbildning Goda kunskaper i svenska och engelska Utåtriktad, gillar att kommunicera och är en "lagspelare" Positiv inställning med stor känsla för service Gott ordningssinne och disciplin Flexibel och har lätt för att lära nya saker Erfarenhet av kundservice är en fördel men inte ett krav Arbetstider och lön Hel-/deltid, visstid Fast lön enligt kollektivavtal + bonus Antag utmaningen Detta är ett spännande tillfälle att få vara med i Xzakts fortsatta expansion.