Har du erfarenhet av försäkringar? Se hit!

Har du erfarenhet av försäkringar? Se hit!

Arbetsbeskrivning

OM WORKZ

Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som erbjuder dig en trygg, fast anställning med kollektivavtal. Vi tar ansvar för din kompetensutveckling, vi coachar och ger feedback - allt för att säkerställa att du får en lång och framgångsrik tid inom kundserviceyrket.

Vi ger dig grunden för ditt fortsatta yrkesliv. Vi vill att du ska vara den bästa möjliga kundservicemedarbetaren. Därför investerar vi både tid och pengar på att certifiera dig. Det gör vi för både din, Workz och våra uppdragsgivares skull. Certifieringen bygger på en rejäl grundutbildning följd av olika träningspass och löpande coachning och utvärdering, allt med fokus på dina egna utvecklingsbehov. Det kommer göra dig mer effektiv, trygg och glad på jobbet.

Tjänsten omfattas naturligtvis av kollektivavtal, vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande lön, semester och pension.

Vill du fånga spänningen inom försäkringsbranschen och bli en del av ett framstående team? Som Office manager får du daglig interaktion med kunder inom byggsektorn och möjligheten att skapa fantastiska kundupplevelser. Utveckla din karriär och bidra till trygga byggprojekt hos oss - vi ser fram emot din ansökan!

OM FÖRETAGET:

Företaget är ett ledande försäkringsbolag inom byggbranschen i Sverige. De är specialiserade på att erbjuda försäkrings- och garantilösningar som främjar säkerheten och tryggheten i byggprocesser och bostäder.

Varje dag arbetar de med att tillhandahålla kunskap, rådgivning och trygghet i olika byggprojekt. Med en tydlig tillväxtstrategi för framtiden söker de nu en Office manager till sitt kontor i Stockholm. Om du är intresserad av att vara en del av teamet och deras uppdrag att skapa trygghet och kvalitet inom byggbranschen, kan detta vara en spännande möjlighet för dig att bidra till deras framgångsrika team!

Vi berättar mer om företaget under intervjun.

OM TJÄNSTEN:

Som Office Manager kommer du att vara ansvarig för företagets reception och säkerställa att alla detaljer är på plats inför exempelvis möten och övriga besök. Din roll innebär även att ansvara för anställdas trivsel. Utöver det arbetet kommer du även stötta och vara en värdefull medlem i kundserviceteamet. Där de huvudsakliga ansvarsområden är att besvara telefonsamtal och e-postmeddelanden samt offerera och ställa ut försäkringar. Du kommer att interagera med både privatpersoner och företagskunder och besvara en bred variation av frågor.

Din förmåga att svara på frågor via telefon och e-post, samt att noggrant hantera försäkringsrelaterade ärenden, kommer att vara avgörande för att ge en förstklassig kundupplevelse. Vanliga ärenden som du kommer att hantera inkluderar exempelvis information om hur man tecknar en försäkring och var man hittar försäkringsvillkor.

Du kommer att arbeta nära olika avdelningar inom företaget - där du kommer att arbeta för att lösa problem, implementera förbättringar och föreslå innovativa idéer som syftar till att effektivisera företagets processer och framåtskridande!

VEM ÄR DU?

Din utmärkta kommunikationsförmåga, både muntligt och skriftligt, visar kunderna din passion för service. Du är social och njuter av att kommunicera med kunder och erbjuda enastående service. Att skapa positiva sammanhang och göra kunderna nöjda är något du värdesätter och strävar efter att erbjuda en service utöver det vanliga.

Du är empatisk och skapar förtroende i dina arbetsrelationer genom att lyssna på andra och värdesätta olika åsikter. Du är flexibel och nyfiken när det gäller nya arbetsuppgifter och tar ansvar för dina uppgifter. Oavsett om du arbetar självständigt eller i grupp, visar du engagemang och ägarskap för att uppnå resultat. Vi ser även att du har tidigare erfarenhet av rollen som Office Manager.

För att trivas och lyckas i rollen ser vi gärna att du uppfyller följande skallkrav:

• Har en fullständig gymnasial utbildning (meriterande om du har en eftergymnasial utbildning)
• Är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift.
• Har mycket goda dator- och systemkunskaper.
• Har erfarenhet inom försäkringsbranschen

Meriterande är om du har tidigare erfarenhet av:

• Bank-/finansbranschen
• Handläggningsarbete
• Utbildning och/eller praktisk inom byggbranschen.
• Har erfarenhet av rollen som Office manager

Om du känner igen dig i beskrivningen och uppfyller de angivna skallkraven, ser vi fram emot att höra från dig!

PRAKTISK INFORMATION

Arbetsgivare: Workz
Uppdragsgivare: Berättar mer under intervjun
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid, med inledande provanställning
Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas
Placering: Centralt i Stockholm
Arbetstider: Kontorstider (08.00 - 16.30)

VI ERBJUDER DIG

Workz är specialister på kundservice. På Workz ger vi dig en grundlig utbildning och träning i service och kundhantering. När du är klar blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Hur du gör karriär på företaget avgör endast dina egna ambitioner, vi stöttar dig och är med dig vid din sidan fullt ut i din utveckling.

Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar kollektivavtalsenliga villkor samt en dedikerad konsultchef som utbildar dig, och alltid finns tillgänglig för att hjälpa till. Välkommen till Workz!

ANSÖKAN
Vi genomför tester i vår rekryteringsprocess. Testet skickas till din mail direkt efter utförd intervju och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. Se gärna filmen om vår rekryteringsprocess.

Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrica Engbrink

Jonas Norén

Emmy Angeklint

Sanna Larsen

Daniel Topic

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workz Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 februari 2024
  • Ansök senast: 29 februari 2024

Besöksadress

Stadsgården 10 11645 Stockholm
None

Postadress

Stadsgården 10
Stockholm, 11645

Liknande jobb


6 december 2022