Hardford i Linköping rekryterar en medarbetare till Order- och Kundsupport

Hardford i Linköping rekryterar en medarbetare till Order- och Kundsupport

Arbetsbeskrivning

Hardford har sedan starten 1988 utvecklat starka varumärken och private labels inom kosmetik, hud- och hårvård. Vi arbetar nära våra kunder och erbjuder marknaden kvalitativa och innovativa produkter. Vi har alltid ett passionerat förhållningssätt till det vi gör. Hardford AB har huvudkontor, utvecklingslaboratorium och tillverkning i Linköping, samt försäljningskontor i både Linköping och Malmö. Den egna fabriken är väl rustad och erbjuder fyllning, emballering och tillverkning av hud-, hår- och kroppsvårdsprodukter.

Hardford har sedan starten 1988 utvecklat starka varumärken och private labels inom kosmetik, hud- och hudvård. Hardford hjälper kunden att förverkliga sina visioner från Idé till verklighet. Grunden för en framgångsrik produkt är en stark idé och för att göra en stark idé rättvisa krävs en smart utvecklingsprocess. Hardford är en ledande leverantör av kosmetika, hud- och hårvård i Norden. Vi producerar främst för olika kedjor inom retail. Sedan starten av1988 har vi utvecklat och producerat starka varumärken och framgångsrika produkter från vår anläggning i Linköping

Hardford AB har huvudkontor, utvecklingslaboratorium och tillverkning i Linköping samt försäljningskontor i Malmö. Den egna fabriken är väl rustad och erbjuder fyllning emballering och tillverkning av hud-, hår- och kroppsvårdsprodukter. Hardford är även en komplett partner för kunder som önskar lägga ut sin logistik och lagerhållning.

Nu söker Hardford en medarbetare till order- och kundsupport i Linköping

I rollen som order- och kundsupport arbetar du i en varierande och koordinerande roll.
De primära arbetsuppgifterna är hantering av hela orderflödet, från registrering till utleverans av order.
Du bevakar leveranser, uppdaterar artikeldata i affärssystem samt bekräftar kundernas leveranser.
Rollen fungerar även som säljarnas förlängda arm, både internt och externt i form av att säkerställa orderstock mot kundernas prognoser. Vidare är proaktivt förbättrings- och utvecklingsarbete en del av rollen då vi ständigt vill skapa ett större kundvärde. Du kommer att ingå i ett professionellt och självständigt team som har daglig kontakt med våra kunder. Goda kundrelationer betyder allt och kundernas behov sätts alltid i första rummet!

Vi söker dig som:

Har minst gymnasiekompetens, alternativt relevant yrkesutbildning och 1-2 års arbetslivserfarenhet. För att lyckas i rollen har du en väl utvecklad social kompetens och erfarenhet av att hantera flera kontaktytor både internt och externt via mejl, telefon eller face to face. Du har en god fallenhet för att etablera hållbara relationer helt enkelt.

Vi värderar att du har erfarenhet av liknade roller sedan innan, starkt meriterande är även om du har arbetat i affärssystemet M3 eller liknande samt behärskar både svenska och engelska i tal samt skrift.
För att lyckas i rollen bör du ha ordningssinne och ett genuint intresse av att arbeta i en föränderlig miljö där prioriteringar snabbt förändras. Det är viktigt att du har en ansvarskänsla i ett helhetsperspektiv, vi ska tillsammans se till att leverera kvalitetsprodukter till våra kunder. Att du är affärsmässig, lösningsorienterad, en teampalyer och duktig på att arbeta strukturerat ser vi som en självklarhet.

Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort

Detta är en rekrytering för Hardford. Tjänsten är heltid, dagtid med placeringsort Linköping

Tillträdesdag

Start början av januari 2023

Information

Vi arbetar kontinuerligt med urval och intervjuer. Varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt.

Ansökan

I denna rekryteringsprocess arbetar Hardford med oss på Lernia. För fler frågor, vänligen kontakta Anette Hedberg på 072-2540041 eller anette.hedberg@lernia.se.

Forma framtiden med oss!
Lernia är ett av Sveriges ledande företag inom kompetensutveckling och kompetensförsörjning. Vi finns över hela landet och har tjänster inom vuxenutbildning, bemanning, rekrytering och omställning. Varje år får 9 000 bemanningskonsulter jobb på Lernia. Som konsult kan du prova på olika roller, dra nynna nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Välkommen till Lernia – tillsammans formar vi din framtid!
Läs mer på lernia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Passert
0730-922 704
Anders Söderlund
070-695 22 94
Lotta Myllyvainio
072 254 15 10
Fredrik Belin
0722-543 397
Fredrik Belin
072-254 33 97
Lotta Myllyvainio
072-254 15 10
Fredrik Belin
072-2543 397
Fredrik Belin
072 254 33 97
Fredrik Belin

Hanna Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 januari 2023
  • Ansök senast: 20 januari 2023

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, NYKÖPING
None

Postadress

Sergels Torg 12, Plan 11
Stockholm, 11191

Liknande jobb


Agent Sales Support

Agent Sales Support

14 september 2023

Eftermarknadsplanerare till Saab

Eftermarknadsplanerare till Saab

8 september 2023

Ordermottagare/packansvarig

Ordermottagare/packansvarig

8 september 2023

Orderadministratör

Orderadministratör

8 september 2023