Härliga kollegor i centrala Stockholm!

Arbetsbeskrivning

INFORMATION OM TJÄNSTEN
Alla ansökningar går genom Foreign Talent. Vi ser till personliga egenskaper och vår rekryteringsprocess är helt fördomsfri och icke-diskriminerande. Därför matchas du med kravprofilen genom ett kort personlighetstest och en videointervju innan du kallas till intervju.

Vi arbetar bara med de bästa i branschen och ställer stora krav på arbetsplatsens kultur och arbetsgivarens engagemang. Hos våra utvalda kunder fokuserar vi på företag som sätter värde på sina medarbetare!


VÅRT ERBJUDANDE
Vi söker nu en löne- och personaladministratör som blir en viktig del i ett glatt och härligt gäng. Det finns stor möjlighet för dig att växa, både personligt och professionellt. För rätt person så finns det goda möjligheter att utvecklas med företaget och vara med och utveckla verksamheten.


ARBETSUPPGIFTER
I ditt arbete har du även ett helhetsgrepp för lönefunktionen där du ansvarar för hela löneprocessen för koncernens ena bolag (ca 150-200 medarbetare). Du har systemansvar för vårt HR- och lönesystem Agda och tar löpande fram och följer upp statistik inom HR och lön.

Du får möjlighet att arbeta med såväl strategiska och operativa HR-frågor. Du arbetar proaktivt och rådgivande i alla förekommande HR- och lönefrågor från chefer, medarbetare och våra kunder.

Du håller dig ständigt uppdaterad i arbetsrätt och arbetar aktivt med frågor inom både arbetsmiljö och rehabilitering samt uppdaterar löpande HR:s informationskanaler, policys och stöddokument.

Du kommer ha ett mycket nära samarbete med vår HR-chef och arbetar med olika HR-projekt samt ansvarar för HR-administration, förmåner, pensioner och rapportering till myndigheter.


DIN PROFIL
Du vill jobba med HR-frågor i en organisation som har en inspirerande miljö och ett högt tempo. Ditt mål är att alltid ha en hög kvalitet i ditt arbete samt att alltid ge en personlig service till medarbetare, kollegor och kunder.

Vi söker dig som har några års erfarenhet av att jobba med löner. Du har god datorvana och goda kunskaper i Officepaketet, främst Excel, samt AGDA. Du kommunicerar obehindrat på svenska i tal och skrift.

För att trivas i denna roll måste du vara flexibel, förändringsbenägen samt ha lätt för att anpassa dig till nya situationer. Du har en hög servicekänsla och är bra på att hantera kontakten med olika typer av människor. Då du är ensam ansvarig för löneadministrationen hos oss är det viktigt att du också är självgående och organiserad.

ÖVRIG INFORMATION

• Arbetsplatsen ligger vid Fridhemsplan på Kungsholmen
• Arbetstider: Kontorstider, 08-17
• Fast lön enligt överenskommelse
• Tjänsten tillsätts omgående
• Generösa förmåner såsom friskvård, sjukförsäkring, pension

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Foreign Talent AB Gävle
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Fast anställning tills vidare
  • Publicerat: 26 maj 2017

Besöksadress

Rälsgatan 2, Gävle
None

Postadress

Rälsgatan 2
Gävle, 80291

Liknande jobb


10 maj 2024

Vi söker bemanningsadministratör till Bemanningsenheten Centrum!

Vi söker bemanningsadministratör till Bemanningsenheten Centrum!

8 maj 2024

Arabisktalande kundansvarig LSS

6 maj 2024