Helpdesk agent till global modeaktör

Arbetsbeskrivning

Barona söker nu för en kunds räkning en Heldesk agent till Stockholm. Vår kund är en global aktör inom modebranschen med sex olika varumärken och butiker över hela världen. Kunden sitter i moderna lokaler i Stockholm city. Uppdraget är baserat i Stockholm och arbetet inkluderar att hjälpa kontor, butiker och call-center runt om i världen med IT relaterade frågor och stöd utifrån befintliga processer.

Det globala helpdesk teamet arbetar 24/7 och arbetet sker därför i 2 skift i Sverige och 1 skift i Hongkong, vilket innebär att Sverige ansvarar för supporten mellan 07:00-01:00 (sommartid) och 07:00-00:00 (vintertid) både veckodagar och helger.

För att passa in i rollen är du serviceinriktad samt har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom IT/support. Du som söker har god kommunikativ förmåga både på svenska och engelska. Utöver det beskrivna lär du dig snabbt och har en positiv och hjälpsam attityd.

Arbetsuppgifter

- Ge stöd och svara på IT relaterade frågor till företagets kontor, butiker och call center runt om i världen.
- Ge god service både muntligt och skriftligt

Kvalifikationer

- 1 års erfarenhet av liknande arbete
- Goda kunskaper i Windows 7
- Asministrativa kunskaper i Active Directory exempelvis användare, datorer, säkerhet och säkerhetsgrupper.
- Kunskap i applikationer som inkluderas i Microsoft Office 2010/13 suites.
- Kunskap av ITIL processer
- Gymnasieutbildning
- Goda kunskaper i såväl svenska som engelska i både tal och skrift
- Goda datorkunskaper

Dina personliga egenskaper

Som person är du ansvarstagande och driven med ett professionellt agerande. Du är även noggrann, flexibel och självgående i ditt arbete. Det uppskattas att du är initiativrik och engagerad. Dina förslag och idéer kommer alltid vara välkomna. Du trivs också med ordning och reda. God samarbetsförmåga är en given egenskap.

Vi erbjuder dig

Detta är ett konsultuppdrag på heltid över 6 månader. Som konsult på Barona är du anställd av ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension och friskvårdsbidrag. Du kommer att ha regelbunden kontakt med en dedikerad konsultchef.

Observera att vi inte tar emot ansökningar via epost men för frågor/information kontakta: Sara Stecksén | sara.stecksen@barona.se

Vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Välkommen med din ansökan!

Barona är ett internationellt företag med kontor i Finland, Norge, Polen, Spanien, Ryssland och Estland. I Sverige finns vi i Stockholm och Göteborg. Vi har över 15 års erfarenhet inom bemanning och rekrytering. Ända sedan starten, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterade och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.

Läs mer här: http://barona.se/om-oss/

Sökord:

Barona; Bemanning; Rekrytering; Konsult; Uppdrag; Kund; Barona Sweden; Barona Group; Jobb; Arbete; Klient; Samarbetspartner; Internationell; IT; IT support; Support; Helpdesk; Helpdesk agent;

Sammanfattning

Postadress

Bryggargatan 10
STOCKHOLM, 11121

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024