Helpdesk, goda kunskaper av löne- och HR arbete

Arbetsbeskrivning

Adecco är världens största HR-partner inom rekrytering, bemanning och konsulttjänster.I Sverige har vi ca 60 kontor och 6000 anställda.Vi är auktoriserade.Adecco söker dig som vill ha en snabbare, enklare och mer flexibel arbetsmarknad.Genom oss får du tillgång till tjänster som aldrig når den öppna marknaden Vi söker för kunds räkning en kundtjänstmedarbetare med kunskap inom löneadministration/HR för uppdrag i Norrköping.Arbetsuppgifter: Du kommer att vara behjälplig via telefon att besvara div frågeställningar gällande lön- och HR.Meriterande, erfarenhet av lönesystemet Heroma. Kravprofil: erfarenhet av löneadministration, gärna från statlig verksamhet.Goda data-kunskaper och erfarenhet av serviceinriktade arbeten (reception/växel/kundtjänst mm). Som person är du självgående, noggrann och driftig samt har lätt för att samarbeta.Du är utåtriktad och tycker om att ha kontakt med människor.Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper därav värderas den sociala kompetensen högt. Då urval och intervjuer sker löpande önskar vi din ansökan redan idag.Du söker tjänsten genom att registrera ditt CV på vår hemsida www.adecco.se(uthyrning)

Sammanfattning

Liknande jobb


Administratör

Administratör

25 mars 2024