Helpdesk (MICROS) - brådskande!

Arbetsbeskrivning

Vill du utvecklas på ett stimulerande och inspirerande sätt? Då ska du se till att bli en Adaikonsult! Vi arbetar med Sveriges mest spännande och största arbetsplatser. Vi ger dig möjligheten att uvecklas både professionellt och personligt. Vi vill att du ska trivas, känna dig stimulerad och nå bra resultat. Genom oss får du en stor möjlighet att styra över karriär och framtid. Vi söker nu en duktig Micros-Fidelio supporttekniker. Arbetet går ut på att ta hand om användarfrågor via kundens telefonsupport. Arbetet kräver erfarenhet från restaurang och/eller fastfood i allmänhet samt ha arbetat med kassaapplikationen MICROS i synnerhet. Goda datakunskaper inom nätverk, hårdvara och/eller andra databasapplikationer är mycket meriterande. Den vi söker måste ha ett analytiskt tänkande kombinerat med en stor portion av pedagogik och empati. Övriga egenskaper är envishet och en vilja att lösa uppgifter så snabbt som möjligt. Tjänsten startar 2009-11-01 och arbetstiderna är 08.30 - 17.00 måndag till fredag samt viss jourtjänstgöring.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ADAI CONSULTING AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 18 september 2009
  • Ansök senast: 23 september 2009

Liknande jobb

Självgående IT-support

23 augusti 2010

Helpdesktekniker till Gävle

24 augusti 2010

Intern kundsupport

11 maj 2010