Helpdesk PC tekniker - Stockholm

Arbetsbeskrivning

Uppdragsgivare: Framtiden studenter Tjänstebeskrivning: Sedvanliga förekommande arbetsuppgifter som omfattar heldesk och PC tekniker.Utbildning/erfarenhet: Lämplig utbildning/ erfarenhet. Excellent Customer Service Skills . Customer orientated, enthusiastic and courteous . Capable of being self managed . Excellent Swedish and English, both written and oral .Analytical trouble shooting skills . Windows Operating Systems . Microsoft Office Suit . Outlook / Lotus Notes . Basic knowledge of Local Area Networking . Basic Knowledge of Printer Hardware Personliga egenskaper: - analytisk förmåga - Problemlösare - noggrann ¬- ordningsam Lön: Enligt avtal Start: Omgående (maj), heltid, kan förekomma oregelbundna arbetstider, skiftarbete.Omfattning: ca 3 månader med eventuell förlängning Ansökan: Snarast Var vänlig och beskriv dina kunskaper tydligt i din ansökan!

Sammanfattning

Liknande jobb


Undersköterska; Aleris; Solna

30 oktober 2006

Receptionist / Allt-i-allo

5 januari 2006

Kallskänka

5 januari 2006

Arbetsledare

7 januari 2006