Helpdesk support

Arbetsbeskrivning

Poolia Väst Presentation Vi söker en positiv och kunnig lagspelare till vår kunds helpdesk i Göteborg. Uppdraget startar omgående och sträcker sig till den 31/3 2011. Intervjuer och urval sker löpande så dröj inte med din ansökan. Arbetsuppgifter Din huvuduppgift innebär att svara på och lösa vår kunds it-relaterade frågor och problem. Du är schemalagd i telefonstödet en stor del av din arbetstid och övrig tid löser du ärenden från verksamhetens ärendehanteringssystem. Det är meriterande om du har erfarenhet av att ha arbetat i ärendesystemet Remedy. Utbildning/erfarenhet Vi söker dig med it-bakgrund och tidigare erfarenhet av att arbeta i en servicedesk. Vi vill att du har god kunskap om Microsoft miljö och produkter och har förståelse för hur IT-miljöer är uppbyggda. För att trivas i tjänsten ser vi att du har ett starkt intresse för kundkontakter. Du månar om att göra ett gott arbete och uppskattar att bidra till den goda stämningen i gruppen. Förmåner Vi vill att du ska trivas hos oss. Därför satsar vi både på kompetensutveckling och sociala aktiviteter. Poolia anordnar regelbundet konsultträffar och erbjuder dig ett varierat utbildningsprogram. Dessutom får du din alldeles egna karriärcoach i form av din konsultchef, som själv har erfarenhet från din bransch och är väl insatt i arbetsmarknaden. Vad sägs om att ha en engagerad och kunnig person vid din sida, som gärna agerar bollplank för din fortsatta karriär? Din anställning hos Poolia omfattas av gällande kollektivavtal med Unionen och förmåner som träningsbidrag och sjukvårdsförsäkring. Företagsbeskrivning Poolias framgång bygger på att vi ständigt strävar efter högsta kvalitet och att vi har specialiserat oss på att hyra ut och rekrytera kvalificerad personal inom våra fokusområden ekonomi, administration och IT & Teknik. Poolia har funnits sedan 1989, har verksamhet i sex länder och är noterat på Stockholmsbörsen. Vi arbetar effektivt och engagerat, med det stora företagets resurser och det lilla företagets närhet till både kunder och kandidater. Sluttext Ansökan sker endast genom att du registrerar ditt CV här på vår webbplats. Klicka på knappen Ansök till höger i denna annons. När du registrerar ditt CV rekommenderar vi att du fyller i så många uppgifter som möjligt samt att du bifogar ett färdigt CV. Kontrollera även att din e-postadress är korrekt ifylld. Poolia är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket innebär att vi uppfyller de krav som är uppsatta av Bemanningsföretagen.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Väst
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 27 maj 2010
  • Ansök senast: 2 juni 2010

Postadress

None
., .

Liknande jobb


Självgående IT-support

23 augusti 2010

Helpdesktekniker till Gävle

24 augusti 2010

Intern kundsupport

11 maj 2010