Helpdesk Support

Arbetsbeskrivning

Du ansvarar för att på ett kvalitativt sätt lösa användarnas problem.Supporten rör allt från enklare till specifika frågor i systemen.[ Din Erfarenhet Du har minst 1-2 års arbetslivserfarenhet från IT Support.Du har eftergymnasial utbildning med[inriktning mot teknik.Meriterande är språkkunskaper inom norska och engelska.Det är av stor vikt att du är duktig på att söka, ta till dig information och dokumentera.För att trivas i rollen är du en utpräglad lagspelare och nyfiken att utveckla nya arbetsuppgifter tillsammans i gruppen.Du är ansvarfull, arbetar organiserat med god struktur.Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Anne Hansson[på tel.Tjänsten är på heltid och skall tillsättas omgående.Vi arbetar med löpande urval och intervjuer.Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Peter Conradi
+46 0729-889421
Mikael Svensson
+46 729 88 94 25
Emilie Hedman
+46 (0)72-988 98 27
Philip Sjögren
+46 729889828
Tarek Mourad
+46 122-26 90 00
Ahmed Hersi
+46 (0)72-988 94 03
Anne Hansson
031-333 52 92
Anne Hansson
+46 (0)72-988 94 05
Margareta Wickzell

Cecilia Mannheimer
+46 (0)31-3335294

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Göteborg
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 8 december 2010
  • Ansök senast: 28 december 2010

Besöksadress

Nils Ericsonplatsen 3
None

Postadress

Nils Ericsonplatsen 3
Göteborg, 41103

Liknande jobb


4 december 2023

Tjänst, Konsultuppdrag

Tjänst, Konsultuppdrag

2 december 2023

1 december 2023

IT-koordinator

IT-koordinator

1 december 2023