Helpdeskmedarbetare

Arbetsbeskrivning

För kunds räkning söker vi dig som är serviceminded och har känsla för teknisk support.Du kommer att utgöra en viktig roll mellan kund och fälttekniker.Detta är ett perfekt jobb för dig som vill arbeta på ett internationellt IT-företag!Som Helpdeskmedarbetare ingår du i ett team där du kommer att ta emot tekniska problem som uppstår hos kund och vidareförmedla detta till fälttekniker.Ärenden hanteras med hjälp av telefon och e-mail och du kommer att utgöra en viktig roll i detta team.I dina arbetsuppgifter ingår även att registrera och följa upp dessa incidenter för att vara säker på att man funnit en bra lösning för alla parter.Detta är en deltidstjänst med varierande arbetstid och som till hösten övergår till en heltidstjänst.Denna tjänst ingår i vår bemanningsverksamhet, vilket innebär att du blir anställd av TNG IT och arbetar som konsult ute hos vår kund.Profil Vi söker nu dig som obehindrat kan förstå och använda svenska och engelska i både tal och skrift.Du är van vid att använda datorer, har ett tekniskt intresse samt en god känsla för kundservice.Som person är du serviceminded, stresstålig och produktiv.Vi ser även att du är ordningsam och flexibel samt att du har lätt för att arbeta i team.Din arbetsmoral är hög och du kommer snabbt in i nya rutiner.Ansök snarast då intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum.Du ansöker om tjänsten enkelt genom att registrera dina kontaktuppgifter samt bifoga ditt färdiga CV i vår databas.Följ anvisad länk.Läs mer om oss på www.tng.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 11 juni 2010
  • Ansök senast: 12 juli 2010

Postadress

Kungsgatan 44
Stockholm, 11136

Liknande jobb

Självgående IT-support

23 augusti 2010

Helpdesktekniker till Gävle

24 augusti 2010

Intern kundsupport

11 maj 2010