Helpdeskmedarbetare/Support Analyst

Arbetsbeskrivning

Professional Consulting

Talar och skriver du franska/spanska/italienska obehindrat? Brinner du för service? Vill du arbeta inom ett välkänt och etablerat företag i Helsingborg? Då är denna tjänst för dig!
Vi söker dig som talar och skriver flytande franska/spanska eller franska/italienska och som vill arbeta som support analyst hos en av våra välkända och etablerade kunder i Helsingborg.

Arbetsuppgifterna består av att ta emot och ta ansvar för ärenden från kunder och därefter ansvara för att ge kunderna support och lösningar inom IT relaterade ärenden. Genom att registrera, analysera och prioritera inkommande ärenden samt genomföra dagliga rutiner i enlighet med gällande processer och regler så löser du inkommande ärenden. Arbetet kommer även att innehålla uppföljning genom att hålla kunden uppdaterad kring pågående process samt en del administrativa uppgifter. Du kommer även att ha ansvar för att föra vidare information till kollegor för att skapa en gemensam informationsbank för alla ärenden.

Uppdraget är löpande och tjänsten innebär att du är anställd av ProfessionalConsulting och uthyrd till kunden. Arbetstiderna är vanliga kontorstider måndag-fredag 8-17.

Ett krav är att du talar och skriver antingen franska/spanska eller franska/italienska obehindrat, brinner för service och har som mål att alltid göra kunden nöjd. Du bör kunna anpassa dig till olika situationer eftersom det handlar om olika kunder med varierande behov. Som person är du ansvarsfull, samarbetsvillig och lösningsorienterad med förmåga att ta snabba beslut. Du är en teamplayer som tycker om att jobba i grupp. Svenska är inget krav men däremot att du kan uttrycka dig flytande i tal och skrift på engelska. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Intervjuer kommer att hållas löpande. Tjänsterna kommer tillsättas så fort vi har hittat lämplig kandidat. Välkommen med din ansökan! Glöm inte att motivera varför just du är rätt person för tjänsten! På ProfessionalConsulting lägger vi stor vikt på personlig och professionell utveckling. Att vara konsult hos våra uppdragsgivare innebär att du får möjligheten att bidra med just din unika kompetens samtidigt som du investerar i goda referenser för framtiden

Professional Consulting är ett rekryteringsföretag för unga akademiker och tjänstemän. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet kan vi erbjuda intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, ekonomi, administration, HR, marknadsföring och kvalificerad kundtjänst. Professional Consulting är en del av Meet your future Group. Hitta din framtid på www.professionalconsulting.se redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Lina-Marie Forsell
+46101224434
Anna Olsson
+46101224691
Lovisa Carlsson
+46101224280
Fanny Stephansson
+46101224885
Malin Gustrin
+46101224675
Josefina Weberg Kronvall
+46101224657
Edward Hansskog
+46101224187
Joel Rydström
+46101224243
Sara Fagerlund
+46101224827

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Professional Consulting Stockholm
  • 2 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön enligt avtal
  • Heltid
  • Publicerat: 30 januari 2014

Postadress

Sveavägen 168
Stockholm, 11346

Liknande jobb


3 april 2024

3 april 2024

Supporttekniker

Supporttekniker

3 april 2024

3 april 2024