Helpdesk/Supporttekniker

Arbetsbeskrivning

Accelit Consulting AB är ett IT & Managementkonsultföretag med kunder både nationellt och internationellt.Vår IT-del har som affärside att leverera sveriges mest prisvärda konsulter.Vi söker nu en helpdesk/it-supporttekniker.I rollen kommer du att ge support till användare över hela världen.Ni kommer att vara ett 20-tal personer i teamet.Skallkrav: 1.Dokumenterad erfarenhet av Mac-support 2.Du talar flytande svenska och engelska 3.Win XP 4.Active Directory 5.MS Office 7.Minst 1 års heltidserfarenhet i rollen som supporttekniker/helpdesk/liknande Meriterande: 8.Ärendehanteringssystem Ansökningsanvisningar: För varje av ovanstående 8 punkter, ange hur länge du arbetat med dessa samt kommentarer.Notera att du måste uppfylla skallkraven för att söka.Ange rubriken: "Helpdesk44".Har du skickat in en ansökan till oss tidigare går det bra att skicka även till detta jobb.Det är brådskande!Skicka in så fort som möjligt, denna annons kommer att vara ute i 4 dagar, men vi behandlar ansökningar löpande.Arbetet är till och börja med till slutet av året med mycket goda möjligheter till förlängning för rätt person.Vi vill inte bli kontaktade av säljare, rekryteringsbolag eller andra företag.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ACCELIT CONSULTING AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 18 mars 2010
  • Ansök senast: 17 april 2010

Besöksadress

Stureplan 4C, plan 4
Stockholm

Postadress

Stureplan 4C, plan 4
Stockholm, 11435

Liknande jobb


Supporttekniker

15 maj 2024

15 maj 2024

15 maj 2024