OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
VPS är ett rekryterings- och bemanningsföretag som har sina rötter i Finland. I Sverige har vi funnits sedan 2001 och kan glädjas åt en mycket positiv utveckling även på den svenska marknaden. Till en av våra trevliga kunder i Upplands Väsby söker vi nu en Helpdesktekniker som skall arbeta i kundnära relationer med att ge service och support huvudsakligen via telefon/mail. Vår kund är ett konsultföretag som designar, bygger och underhåller IT-miljöer för effektivare data- och telekommunikation. Kunderna är små och medelstora företag med 5-350 IT-användare. Vi förväntar oss att du har mycket goda kunskaper inom IT, datornätverk och hårdvara. Kunskaper om Novell, Citrix och Notes är mycket meriterande, liksom tidigare erfarenhet av helpdesk-arbete. Vi tror att du är flexibel, serviceinriktad, gillar problemlösning och har en bra samarbetsförmåga. Arbetstiderna kan variera något beroende på pågående projekt etc. Normalt arbetar man mellan 8-17, en del jourtjänstgöring kan förekomma enligt överenskommelse. Om du är intresserad av tjänsten, ta snarast kontakt med oss.