Helpdesktekniker till internationellt IT-företag

Arbetsbeskrivning

TNG IT söker för kunds räkning tre helpdesktekniker.Här har du som är intresserad av teknisk problemlösning möjlighet att få in foten på ett stort IT-företag.Som helpdesktekniker kommer du att ge teknisk support till kundföretagets externa företagskunder.Du kommer att arbeta med incidenthantering via telefon och mail.Arbetsuppgifterna inkluderar i första hand kontoadministration samt support av Outlook och interna system som du får fullständig upplärning på.Detta är en heltidstjänst och dina arbetstider är vanligtvis 8-17, men vissa veckor 14-23.Denna tjänst ingår i vår bemanningsverksamhet, vilket innebär att du är anställd av TNG IT och arbetar som konsult ute hos vår kund. Profil Vi söker dig som har teknisk utbildning och erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.[ Du har goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som i skrift.Det är meriterande om du har kunskap inom Exchange, AD och Citrix.Du har en hög känsla för service och ett stort tekniskt intresse.Som person är du tålmodig, positiv och duktig på att bemöta människor.Ansök snarast då intervjuer sker löpande.Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum.Läs mer om oss på www.tng.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG
  • 3 platser
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 31 maj 2010
  • Ansök senast: 30 juni 2010

Liknande jobb

Självgående IT-support

23 augusti 2010

Helpdesktekniker till Gävle

24 augusti 2010

Intern kundsupport

11 maj 2010