Helpdesktekniker till konsultuppdrag

Arbetsbeskrivning

ed-it AB är ett tjänsteföretag som arbetar med kompetensutveckling och resurskonsulting inom IT-sektorn.ed-it AB erbjuder olika former av IT-stöd allt ifrån driftsättning, migrering och teknisk problemlösning till utbildning och kompetensinventering.Vi har en bred kompetens inom helpdesk, support och nätverksdrift.Vår verksamhet växer och vi har en ökad efterfrågan på våra tjänster och är i behov av att utöka vårt konsultteam.Du kommer att vara anställd av ed-it AB och uthyrd till kund. Du kommer även att arbeta med behörighetsadministration, kontroller och åtgärder enligt rutiner.UTBILDNING/ERFARENHET Vi söker dig som har grundläggande kunskap i PC-teknik, operativsystem (Windows) och standardapplikationer (Office) samt kommunikation.Du bör vara pedagogisk och ha förmåga att förstå och lösa kunders problem via telefon och e-post.Meriterande är tidigare erfarenhet av support. Du bör vara stresstålig, serviceinriktad och flexibel.Du kommer att ingå i ett nätverk av medarbetare vilket förutsätter social kompetens och god samarbetsförmåga.För tjänsten krävs svenskt medborgarskap.Säkerhetsprövning enligt säkerhetsskyddslagen genomförs före anställning.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ed-it AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 16 februari 2007
  • Ansök senast: 25 februari 2007

Liknande jobb


Teknikadministratör

13 juli 2006

Förskollärare/Barnskötare

14 juli 2006

Gymnasielärare i samhällsk, geografi, historia

11 maj 2006

Grundskollärare 4-9

11 augusti 2006