Helpdesktekniker/Supporttekniker

Arbetsbeskrivning

Vill träffa 15-20 personer

Tjänst: Helpdesktekniker, gärna minst 6 mån erfarenhet från telefonsupport. Gärna vara driven och intresserad.

Arbetsuppgifter: Ta emot felanmälningar och samtal via telefon och mail.

Kvalifikationer: Minst 6 månaders erfarenhet från telefonsupport.

Datakrav: Bra kännedom: Windows, Office och Active Directory.

Språkkrav: Flytande svenska

Tjänst: Supporttekniker, gärna minst 6 mån erfarenhet. Gärna vara driven och intresserad.

Arbetsuppgifter: Hjälpa företagets anställda med support på datorer och kringutrustning på plats. Viss telefonsupport kan förekomma.

Kvalifikationer: Minst 6 månaders erfarenhet från på plats support.

Datakrav: Bra kännedom: Windows, Office och Active Directory och praktisk erfarenhet från installationer och felsökningar mm.

Språkkrav: Flytande svenska

Tjänst: Drifttekniker, gärna minst 1 års praktisk erfarenhet. Gärna vara driven och intresserad. Du behöver tycka om att möta nya människor och situationer.

Arbetsuppgifter: Drifta företagets serverpark och göra förbättringar mm.

Kvalifikationer: Minst 1 års praktisk erfarenhet från drift.

Datakrav: Bra kännedom: Windows server 2003/2008, Windows klient från XP-7:an, Office och Active Directory. Bra kunskap om Exchange mm.

Språkkrav: Flytande svenska och bra kunskap i Engelska.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: IT-Resurs AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 22 november 2010
  • Ansök senast: 31 januari 2011

Liknande jobb


Självgående IT-support

23 augusti 2010

Helpdesktekniker till Gävle

24 augusti 2010

Intern kundsupport

11 maj 2010