OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brain Bemanning arbetar med uthyrning och rekrytering av akademiker till företag i Stockholmsområdet.Vi hjälper också våra kunder med rena rekryteringsuppdrag inom alla områden.Företaget startade 2003 och har sedan första dagen haft en extremt positiv utveckling.Bolaget består idag av unga och ambitiösa medarbetare som vill utvecklas i en expansiv bransch.Inom den närmaste tiden kommer bolaget att växa kraftigt och lägga en grund för framtida expansion.Välkommen med på resan! Brain Bemanning söker just nu. HELTID: Kundtjänst/Helpdesk Företaget: Företagets jobbar med drift, förvaltning och utveckling av telefoni hos flera av Sveriges största företag.Företaget har kontor i Stockholm och Göteborg. Uppdragsperiod: Heltid.Start senast 2 januari minst 6 månader, de ser ett långt samarbete om man gör ett bra jobb. Arbetstider: 8-17 Arbetsuppgifter: Du kommer att ha telefonen som ditt arbetshjälpmedel.Du tar emot beställningar, felanmälningar inom telefoni, anknytningar etc.Du har hand om alla register.Du jobbar mycket med felsökningar, återkopplar alla äranden till kund.Planerar och utför små och stora projekt för kunds räkning. Utbildning: Du har minst en gymnasieutbildning. Arbetslivserfarenhet: Du bör ha jobbat med liknande arbete förr, Kundtjänst, Helpdesk eller motsvarande.Du bör kunna hantera Visma Focus.Word, och PowerPoint bör du hantera väl.Tala och skriva engelska flytande. Personliga egenskaper: Du är serviceminded, kundorienterad, Resultatinriktad.Du bör vara initiativrik, Flexibel, det är mycket stress i jobbet så det bör du tåla bra.Kamratlig då det är högt i tak på arbetsplatsen.God samarbetsförmåga med både kunder och intern personal.Intresserad?