OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brain Bemanning arbetar med uthyrning och rekrytering av akademiker till företag i Stockholmsområdet.Vi hjälper också våra kunder med rena rekryteringsuppdrag inom alla områden.Företaget startade 2003 och har sedan första dagen haft en extremt positiv utveckling.Bolaget består idag av unga och ambitiösa medarbetare som vill utvecklas i en expansiv bransch.Inom den närmaste tiden kommer bolaget att växa kraftigt och lägga en grund för framtida expansion.Välkommen med på resan! Brain Bemanning söker just nu. HELTID: Säljsupport Företaget är en ledande global leverantör av kommunikationslösningar inom telefoni- data och Internet.Företaget är verksamt i 75 länder och driver idag 3400 kundspecifika kommuhikationsnätverk i mer än 150 länder.Företaget har ca 30.000 anställda i Europa.Verksamheten i Sverige startade hösten 1994.Idag har företaget ca 300 anställda i Sverige och har kontor i Stockholm och Göteborg. Uppdragsperiod: Start i januari 2007.9-12 månader heltid och sedan eventuell rekrytering. Arbetstider: Kontorstider 8:00-17:00 med möjlighet till viss flextid Arbetsuppgifter: Du kommer att vara säljarnas högra hand, hjälpa till med administrativa uppgifter och vara en stödfunktion.Du kommer dock inte ha något säljande ansvar eller uppgifter.Du jobbar i ett antal olika system och verktyg som säljarna använder och kommer så småningom att lära dig dessa.Dock sker den största informationshanteringen via e-post.Exempel på arbetsuppgifter är: Bokning av resor, materialhantering, kopiering och införing av order. Arbetslivserfarenhet: Det är en fördel om Du tidigare har arbetat med administrativa uppgifter av denna karaktär.Du har erfarenhet och mycket goda kunskaper inom Office paketer, speciellt Excel. Utbildning: Fördel om Du har någon form av ekonomisk utbildning Personliga egenskaper: Du är noggrann och effektiv.Du har skinn på näsan, är självgående, tycker att siffror är kul.Du ska kunna prata flytande engelska. Intresserad?