Hotellreceptionist

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi på Hotel Oxelösund en receptionist till en 75% tjänst. Arbetstiden är främst förlagd kl.15-21.
Som receptionist hos oss arbetar du med gästmottagning, mail- och telefonhantering, in- och utcheckningar, fakturering, bokningar samt informationsservice.
Som person önskar vi att du är utåtriktad, självgående och ansvarsfull. Det är en självklarhet för dig att ge bra service och att göra det lilla extra för att våra gäster ska få en bra upplevelse hos oss.
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av arbete som hotellreceptionist eller annat liknande serviceyrke.
Då arbetet till stor del handlar om kommunikation i både tal och skrift är ett krav att du talar och skriver flytande svenska och har goda kunskaper i engelska i både tal och skrift.
Skicka in ditt cv och personliga brev till info@hoteloxelosund.se
Vi anställer fortlöpande vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Oxelösund Hotell AB Oxelösund
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 17 maj 2022
  • Ansök senast: 16 juni 2022

Postadress

Gamla Oxelösundsvägen 2
Oxelösund, 61330

Liknande jobb

Piccolo 94%

20 augusti 2010

Receptionist 95%

20 augusti 2010

Säsongspersonal till Reception & Butik

Säsongspersonal till Reception & Butik

30 mars 2022

Receptionist till Silverhornet

29 april 2010