HR administratör

Arbetsbeskrivning

Temp Team ger företag personlig service vid rekrytering till fasta tjänster samt vid behov av tillfällig personal för längre uppdrag. Vi söker för kunds räkning: HR Administratör Du kommer att arbeta inom områderna för bemanning, kompetensutveckling, arbetsmiljö, medarbetarrelationer, HR administration, samt med fest och evenemang. I din roll kommer du att sköta koordinering, administration, inköp, arkivering, rapportering mm inom de olika områderna. Du som person: - Har lätt för att prioritera och planera - Är ansvarstagande - Vill göra sitt bästa och är resultatinriktad - Är en duktig kommunikatör och lyssnare - Har lätt för att samarbeta och är duktig på att nätverka - Har intigritet och är lojal Vi ställer krav på att du: - Har lägst gymnasiekompetens - Har erfarenhet av arbete i administrativa system - Har god kunskap i skriftlig och muntlig engelska - Har kunskap i HR processer och rutiner är önskvärt Tjänsten skall tillsättas omgående så inkom med din ansökan snarast du urvalet kommer ske löpande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Temp Team Gbg
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 30 april 2007
  • Ansök senast: 11 maj 2007

Liknande jobb

Pizzabagare

17 maj 2006

Byggnadsarbetare

22 maj 2006

Lärare i SO

22 maj 2006

Lärare Hkk åk 5-9

22 maj 2006