OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Temp Team ger företag personlig service vid rekrytering till fasta tjänster samt vid behov av tillfällig personal för längre uppdrag. Vi söker för kunds räkning: HR Administratör Du kommer att arbeta inom områderna för bemanning, kompetensutveckling, arbetsmiljö, medarbetarrelationer, HR administration, samt med fest och evenemang. I din roll kommer du att sköta koordinering, administration, inköp, arkivering, rapportering mm inom de olika områderna. Du som person: - Har lätt för att prioritera och planera - Är ansvarstagande - Vill göra sitt bästa och är resultatinriktad - Är en duktig kommunikatör och lyssnare - Har lätt för att samarbeta och är duktig på att nätverka - Har intigritet och är lojal Vi ställer krav på att du: - Har lägst gymnasiekompetens - Har erfarenhet av arbete i administrativa system - Har god kunskap i skriftlig och muntlig engelska - Har kunskap i HR processer och rutiner är önskvärt Tjänsten skall tillsättas omgående så inkom med din ansökan snarast du urvalet kommer ske löpande.