HR administratör

HR administratör

Arbetsbeskrivning

Som HR-Administratör kommer du ingå i ett team där dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att hantera administration kring rekrytering och konsulthantering. Du kommer vara den som samordnar, bokar möten, bokar intervjuer, är behjälplig i administrativa arbetsuppgifter till rekryterare och chefer. Kunden arbetar agilt, du kommer att delta i dagliga stand-ups, sprintplanering etc.

Som person är du strukturerad och van vid att hantera många uppgifter samtidigt. Du kan prioritera bland många uppgifter, vad du ska börja med och att fokusera på. Du kommer att arbeta med många olika intressenter.

För att klara av rollen ska du tycka att arbetsuppgifterna är kul, utmanande och trivs med administrativa arbetsuppgifter. Du bör även ha goda kunskaper i svenska och engelska, eget driv i ditt arbete samt en god förmåga att själv se vad som behöver göras.

Följande erfarenhet behövs för att klara av denna roll

- Erfarenhet av Office365 (Sway, Forms och lite SharePoint-administration)
- Flytande Engelska i tal och skrift och du kan kommunicera på Svenska
- Duktig på administration och samordning



Stor vikt läggs på personliga egenskaper

Din ansökan

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se

Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.

Om Quest Consulting

Quest Consulting är ett auktoriserad konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Kontaktpersoner på detta företaget

Quest Consulting

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Quest Consulting
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 april 2021
  • Ansök senast: 6 maj 2021

Besöksadress

Upplandsgatan 7 11123 Stockholm
None

Postadress

Upplandsgatan 7
Stockholm, 11123

Liknande jobb


9 april 2024

Resursplanerare till hemtjänsten i Husum

Resursplanerare till hemtjänsten i Husum

8 april 2024