HR administratör till Haninge

HR administratör till Haninge

Arbetsbeskrivning

Vi söker en ansvarsfull, strukturerad och prestigelös HR administratör till ett mindre företag i Haninge. Företaget utvecklas ständigt och i rollen kommer du att få tillfälle att arbeta nära erfarna HR-kollegor och vara med och forma ett framtida arbetssätt.



Arbetsuppgifter

Som HR administratör ansvarar du främst för att stötta ledare och medarbetare i alla HR- och personalrelaterade frågor. Du ska hjälpa och vägleda i alla frågor, högt som lågt. Detta kan gälla till exempel personalärenden, arbetsrättsfrågor, fackliga förhandlingar, arbetsmiljö- eller rehabiliteringsärenden eller rekrytering och avveckling.

Kvalifikationer

Du bör ha minst 2-3 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och en bred förståelse för HR och arbetsrätt. Du ska ha relevant akademisk utbildning inom HR eller personaladministration. Du har god kommunikativ förmåga i svenska i såväl skrift som tal. Du har också mycket god datorvana och behärskar Office-paketet mycket väl. Det är också meriterande om du har arbetat i olika HR-system.

Personliga egenskaper

Viktiga egenskaper är att vara social, prestigelös och öppen. Du tycker om att hålla flera bollar i luften samtidigt och är bekväm med att jobba mot deadlines och leverera resultat. För att trivas med arbetsuppgifterna och på kontoret är det viktigt att vara förändringsbenägen, flexibel och driven. Du trivs i ett mindre bolag där alla hjälps åt. Då rollen innehåller många administrativa arbetsuppgifter tror vi att du är strukturerad, noggrann och ordningsam.



Mer om tjänsten

- Konsultuppdrag under 6 månader med möjlighet till förläning

- Tillsättning: omgående enligt överenskommelse

- Omfattning: 80% eller heltid

- Placering: Haninge

- I den här annonsen framgår inte vår kunds namn. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är under intervjun.

Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på linda.gadd@andaragroup.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.


Varför jobba på Andara Professionals?

Våra kunder brukar beskriva Andara Professionals som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.

Andara Professionals arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Professionals är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.

Andara Professionals är ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.



Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Andara Professionals
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 april 2023
  • Ansök senast: 12 maj 2023

Liknande jobb


21 maj 2024