HR-administratör till Helsingborg

HR-administratör till Helsingborg

Arbetsbeskrivning

Gillar du administration och att stötta ditt HR team, så är detta rollen för dig. Vår kund behöver hjälp omgående av en HR-administratör. Konsultuppdraget varar i ca tre månader.

Om tjänsten
Du kommer ingå i ett härligt HR-team bestående av två HRBP och en HR-chef.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Huvudsakliga arbetsuppgifter är:
- Hantering av anställningskontrakt (granska och distribuera digitala avtal)
- Systemadministration i kundens tidredovisningssystem, Medvind
- Registrera nya anställningar
- Hantering av sjukfrånvaro
- Framtagande av lönefil från Medvind
- Kontakt med lönespecialister
- Tidrapporter


Vem är du?
Vi tror att du är den administrativa stjärnan som älskar att "fixa och dona" och som får sakerna gjorda.
Det är en fördel om du arbetat i Mevind men annars att du är van vid olika affärssystem och snabbt sätter dig in i nya.


Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på https://www.poolia.se.

Poolia är ett registrerat rekryterings och bemanningsföretag, vi är auktoriserade av Kompetensföretagen och har kvalitetssäkrade processer och rutiner.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jenny Persson
042-176608
Frida Ellingsen
0470-745554
Jenny Sini
046-460 23 02
Jenny Sini

Frida Ellingsen
0470-74 55 54
Mahlin Glyré

Måns Persson
0761-45 27 10
Mahlin Glyré
042 - 17 66 11
Patrik Staaf
042-176618
Annika Sjöberg
08-446 47 09

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Dreamwork Scandinavia AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 november 2023
  • Ansök senast: 3 december 2023

Besöksadress

Drottninggatan 1, Helsingborg
None

Postadress

Birger Jarlsgatan 10
Stockholm, 11434

Liknande jobb


HR Coordinator

HR Coordinator

2 maj 2024

2 maj 2024