HR-administratör till Itiviti

HR-administratör till Itiviti

Arbetsbeskrivning

Här kommer du till ett företag som verkligen ligger i framkant när det kommer till trading online. Har du erfarenhet av löneadministration och vill jobba på deltid så är det är möjligheten för dig att kliva in på ett värderingsstyrt företag med kontor över hela världen.

OM TJÄNSTEN
Itiviti är en världsledande leverantör av teknologi till kapitalmarknadens aktörer. Tradingfirmor, banker, mäklare och institutionella kunder använder Itivitis lösningar och kunnande för att effektivisera sin dagliga verksamhet och för att skapa bestående konkurrensfördelar på globala marknader.

Itiviti arbetar med kontinuerlig innovation för att utveckla flexibla plattformar och lösningar som hjälper kunderna att ta initiativet och möta utmaningar från föränderliga marknader och regelverk.

I rollen som HR-administratör kommer du sitta i fräscha lokaler mitt i hjärtat av Stockholm. Här sitter 65 andra engagerade medarbetare. Tanken är att du kommer ta över från nuvarande HR som ska på föräldraledighet, här kommer du komma in och stötta upp från dag ett så vi ser att du är självgående i HR-administration.

Tjänsten är start i september och stäcker sig fram tills augusti 2021.

Du erbjuds


* En möjlighet att jobba på ett värderingsdrivet och globalt företag
* En dedikerad konsultchef och karriärspartner som är mån om din utveckling och trivsel


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Under hösten kommer Itiviti att implementera en ny global löneleverantör. Du kommer att ansvara för detta projekt för Sveriges del.


* Sitta med löneadministration för medarbetare i Stockholm
* Svara på frågor kopplat till försäkringar, semester eller sjukfrånvaro
* Sitta med benefits administration för medarbetare i Stockholm
* Samarbeta med nuvarande lönebyrå för att få ut rätt historik och sätta upp allt med nya leverantören


Rollen är på deltid omkring ca 2 dagar i veckan, men vi ser att du är flexibel och kan anpassa dig efter viktiga deadlines kopplat till Payroll.

VI SÖKER DIG SOM
* Är självgående i löneadministration


* Har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% för att vi ska kunna anställa dig enligt vårt kollektivavtal
* Har goda kunskaper i det engelska och svenska språket i både tal samt skrift


Som person är du:


* Problemlösande
* Självgående
* Noggrann
* Serviceminded


Övrig information


* Start: Början av september
* Omfattning: Deltid, 8-17
* Placering: Norrmalm
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 juni 2020
  • Ansök senast: 26 juli 2020

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


HR Internship

HR Internship

24 april 2024

HR-administratör

HR-administratör

23 april 2024

HR-administratör

HR-administratör

22 april 2024