OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag. Adecco i Kristianstad söker en HR-assistent till en av våra kunder i Hörby. Vi söker Dig som har minst två till tre års erfarenhet inom personalarbete.Du är en generalist som gärna arbetar med, och har kompetens inom, många olika personalfrågor såsom rekrytering, utbildningsadministration, friskvård och utveckling av policys. Vi vill att Du har en för rollen adekvat högskoleutbildning.Du har goda kunskaper inom Office-paket, och Du är en god kommunikatör både i tal och skrift.Som HR-assistent har Du en aktiv roll i det dagliga personalrelaterade arbetet och rapporter till HR-chefen.Du är en positiv, ärlig och prestigelös person som är duktig på att strukturera upp ditt arbete.Vidare är Du driven, utåtriktad och engagerad.Vi erbjuder ett spännade HR-arbete med stora utvecklingsmöjligheter och många positiva arbetsuppgifter.Vi behöver Dig snarast! Du söker aktuell tjänst genom att registrera Dig, och söka genom vår CV-databas där Du även bifogar Ditt personliga brev på www.adecco.se.Då vi har en löpande rekryteringsprocess ser vi gärna att Du ansöker snarast, dock senast den 9 april. Välkommen med Din ansökan!