OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Indiska Magasinet är en svensk familjeägd butikskedja etablerad 1901 med affärsiden att sälja en unik mix av mode och inredningsaccessoarer med inspiration från Indien, som tilltalar många.Vi har idag ca 87 butiker i Sverige, Finland och Norge.Vi söker en[HR-assistent[till HR-avdelningen på huvudkontoret i Stockholm. Tjänsten innebär att ge service, stöd och rådgivning i HR-frågor till chefer och anställda i verksamheten. Du arbetar brett med alla typer av HR-frågor och tjänsten innefattar bl.a : -Ansvar för rekrytering och bemanning i Stockholm -Personalplanering och bemanning -Medverka i utbildningsinsatser -Ansvara för introduktionsmaterial[ -Arbetsmiljöfrågor Du ska ha en akademisk examen (från t ex PAO programmet)[samt ha mycket goda engelska kunskaper i tal och skrift.[Det är en merit om du tidigare har arbetat inom detaljhandeln.Du ska vidare kunna arbeta självständigt, ha förmåga att skapa förtroende[samt vara serviceinriktad. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid.
Kontaktpersoner på detta företaget
Karin Pihl
Fanny Lidgren, HR-assistent
08-6704584
Sara Kandel, Butikschef
0910-77 82 30